פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות שיווקית במהלך רכישת מנוי בהולמס פלייס פמילי החדש בחיפה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בסוף חודש אוקטובר רכשתי חודש התנסות במועדון הולמס פלייס גראנד קניון (באמצעות אינטרנט), ולאחר התנסות של מספר ימים ועקב פרסומים רבים של מועדון החדש - פמילי הולמס פלייס חיפה החלטתי לעשות מנוי שנתי ברשת הולמס פלייס בחיפה. מכיוון שחודש התנסות שרכשתי היה בתוקף עד סוף נובמבר, ביקשתי לקבל הצעת מחיר למנוי הן מסניף גרנד קניון והן מסניף הולמס פלייס פמילי וציינתי שאני בחודש הנתסות ומעוניינת במנוי החל מ - 1.12.2010.
מידע סטטיסטי: החל מ- 25.10 ועד היום קיימתי כ - 20 שיחות טלפון עם נציגת שיווק של המעודון פמילי. בנוסף, דיברתי עם סגן מנהל הסניף - רועי ואביב נציגת שירות של הסניף. אציין שמידע שיווקי שקיבלתי במהלך כל השיחות אלה היה בהמשכים, השתנה כל יום עקב מבצעים של "רק היום" שהשתנו כל הזמן עבורי, כשבעצם המחיר לא ירד אלא עלה כל הזמן ולא בהתאמה.
דמי ההרשמה שצריך לשלם בעת רכישת מנוי נעים בין 0-400 ש"ח (כל פעם הסכום השתנה) וכו'.....
מסקנותי וטענותי:
1) למרות שרציתי לעשות מנוי במועדון פמילי ביום הפתיחה 5.10.2010 על מנת לנצל מחיר מבצע שוהצע לי ע"ס 320 ש"ח (כולל ילדה) לא אושר ע"י סגן מנהל הסניף רועי במעמד התשלום בטלפון מול נציגת שיווק קרן לרכוש מנוי במחיר מוזל (למרות שניתנה לי הצעת מחיר בכתב!) מכיוון שהייתי מנויה בגרנד קניון באותו חודש! ולא התאפשר לשמור את המחיר עד ה- 1.12.2010 (סיום חודש התנסות בגרנד קניון). זה אומר שסניפים שונים של הולמס פלייס מתנהלים כחברות נפרדות לכל דבר. שילמתי כבר 300 ש"ח עבור חודש התנסות בסניף גרנד קניון ועלי להוסיף עוד 320 לסניף פמילי כי יש מחיר אטרקטיבי ביום הפתיחה..

2) הצעת מחיר למנוי משולב גרנד קניון + פמילי (יחיד +ילדה) במחיר של 420 ש"ח שקיבלתי מנציג בסניף גרנד קניון - שי, אשר נמסרה לי טלפונית ואישית בסניף התבטלה יום למחרת מכיוון שהגעתי לסניף פמילי במטרה לראות את החוגים ושם כאשר שמעו שזו הצעה שניתנה לי נאמר לי שסגן מנהל הסניף - רועי לא מאשר את הפעולה, ושאם אני אעשה את המנוי בגרנד קניון זה ייהיה יקר יותר ב - 100 ש"ח ולא כדאי לי!!! אצטרף להוסיף 200 ש"ח עבור ילדה ולא - 100 ש"ח כפי שנאמר לי לפני כן.
בהמשך, שקרן מהסניף פמילי נתנה לי את אותה הצעה (בעל פה) ע"ס 420 ש"ח (משולב פמילי + גרנד + ילדה) אבל יום למחרת ההצעה כבר לא הייתה בתוקף... שוב בטענה שסגן מנהל הסניף לא מאשר. נשלחה אלי הצעה גבוה יותר (בכתב) עם הגבלות והובהר לי שלא ניתן לעשות מנוי משולב.
מסקנה: קיימת תחרות בין הסניפים והלקוח נופל באמצע. מוסרים מידע לא עדכנים ולא לוקחים אחריות על הטעויות... נאמר לי ע"י סגן מנהל הסניף שבכלל אין אפשרות לעשות מנוי משולב והמידע הזה עבר גם למעודון גרנד קניון.
3) פניתי לסניף עם בקשה לדבר עם מנהל הסניף של מועדון פמילי- מושיק, אבל לא קיבלתי תשובה ומנהל לא חזר אלי למרות שהשארתי פרטים.
4) ביקשתי לברר אפשרות למנוי זוגי + ילד (עבורי - אני חד הורית, אחותי וילדה). רועי - סגן מנהל הסניף אמר שאי אפשר... וזאת למרות שנציגי שיווק ושירות לקוחות לא שללו את האפשרות בשיחות איתי.
5) באתר האינטרנט של סניף הולמס פלייס פמילי מפורסם שלמנויים חדשים תנתן הנחה של 20%. לא קיבלתי שום הצעה ולא הוזכרה הנחה הנ"ל במשך חודש שלם של הדברות עם נציגי השיווק של הרשת.
6) מחירים של דמי הרשמה נעים בין 0 ל - 500 ש"ח ומשתנים על בסיס יומי!
7) חשוב לציין שאין אפשרות לפנות לפניות הציבור של הרשת אלא אם כן אני פונה לשירות לקוחות של הסניף... וגם אחרי שמדברים עם שירות הלקוחות, פרטי הפניות הציבור הארצי של הולמס פלייס לא נמסרים ללקוחות.

אני עדיין מעוניינת לעשות מנוי, אבל מנוי שמתאים לצרכים שלי ובהתאם למידע הראשוני שנמסר לי ומחירים הנמוכים שנמסרו ולא המחירים שצמחו במהלך החודש של שיחות, עקב תחרות בין הסניפים וסיבות נופסות שלא קשורות בי.

מבקשת לקבל מענה מפניות הציבור של רשת הולמס פלייס.

תודה




מעוניינת לעשות מנוי משולב גרנד קניון + פמילי חיפה יחיד או זוגי + ילדה ללא דמי הרשמה במחיר הנמוך שנמסר לי פתרון נדרש :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה