פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזילת כסף ללא צדק נושא התלונה:
דוד שרון שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון-קרית ביאליק כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב1.7 פניתי טלפונית לסניף הולמס פלייס בקריון על מנת לבטל את המנוי שלי בעקבות אי הגעה לחדר כושר קרוב לחצי שנה ,בטלפון נאמר לי שיחזרו אלי ,המתנתי שבוע ולאחר שבוע התקשרתי שוב ,נאמר לי טלפונית שישנה בעיה "בשירות לקוחות" בעקבות מחלה של העובדת ושיחזרו אליי,כמובן שוב הבטחות שלא מתקיימות ,ב13.7 נאלצתי לנסוע מחיפה עד לקריון על מנת לבטל עצמאית את המנוי ,במקום היה איזה פקיד שציין במפורש שהסיבה שלא חוזרים שיש בעיה בשירות לקוחות ואצטרך לחפש אותם שוב ושוב ואפילו להגיע שוב פעם ,לא הסכמתי לשטות הזו והסברתי לו שע"פ חוק תוך 48 מרגע בקשת הניתוק המנוי צריך להיות מבוטל ואבקש מענה מיידי לבקשה שלי ,בסוף הפקיד הואיל בטובו להוציא לי טופס לניתוק ,ב17.7 חזרה אליי בחורה בשם עדי שהזדהתה בתור "מנהלת שירות לקוחות " ניסתה לשכנע אותי בכול מיני דרכים ובסוף הבינה שאני מעוניין לנתק את המנוי ואז היא ציינה שאני צריך לשלם קנס יציאה של 450 ש"ח למרות שהסיכום היה שאם אני מבטל את המנוי אני משלם 250 ש"ח,עדי בדקה וציינה שאין מסמך כזה ורק לאחר שביררה מול המנהלת שלה היא חזרה וציינה שהמנוי יבוטל ,ב20.7 המנוי בוטל וחוייבתי בקנס יציאה .ב21.7 יצרתי קשר עם עדי והסברתי לה שבתחילת חודש יולי שילמתי תשלום מלא עבור חודש יולי למרות שפניתי מתחילת החודש אך לא זכיתי למענה ראוי,עדי דיברה אליי בצורה מחפירה וציינה שאינה מתכוונת לזכות אותי ואני צריך לספוג את התשלום של חודש יולי למרות הכשל שלהם בטיפול בבקשה שלי מסיבות כאלו ואחרות .ע"פ חוק הגנת הצרכן ברגע הלקוח פונה ןמבקש ביטול מנוי החברה מחויבת לבטל לו את המנוי תוך 48 שע' ,הטיפול בבקשה שלי נגרר קרוב ל20 ימים ,אני מבקש זיכוי על חודש יולי באופן מלא+פיצוי על עוגמת הנפש והטרטור שלי ,אני חייב לציין שהייתי לקוח של הולמס פלייס קרוב ל10 שנים והיחס שקיבלתי הינו מחפיר ביותר במיוחד מהעובדת או יותר נכון "המנהלת עדי" שאינה יודעת מזה מתן שירות לקוחות וחסרת יחסי אנוש שצריכה לעבור סדנא מיוחדת במתן שירות לקוחות .ואני לעולם לא אחזור להיות מנוי של הולמס פלייס .

שרון דוד

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה