פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, שקרי ונבזה נושא התלונה:
חי רם שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריון קריית ביאליק כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, אני מעוניין להלין על שירות שקבלתי במועדון הולמס פלייס אנרג'י סניף קריון. אני מנוי חדש, אשר רכש קופון של buy2 והתאמן שבועיים במועדון. לאחר כשבועיים יצר איתי קשר מנהל משמרת במועדון- חן. חן הציע לי להצטרף במחיר של 239 שח. לא הייתי מעוניין. חן שאל האם יש לי תעודת מילואים והסביר כי במידה והיני זכאי להטבה של חייל משוחרר ישמח להעניק לי אותה. במסגרת ההטבה אהנה ממחיר מוזל של 185 שח לחודש למנוי שנתי. אמרתי לחן שאין לי תעודת שחרור של משרת מילואים פעיל ואינני מקבל הטבות מאתר בהצדעה אך יש לי חבר שלא מעוניין במנוי ויהיה שמח להעניק לי את ההטבה שמגיעה לו. חן אמר לי טלפונית שיוכל לעקוף את המערכת בכך שירשום את חבר שלי, מרדכי בנעים שמו ולאשר באופן חריג שלאחר חודש המנוי יועבר על שמי. חברי לא ממש היה מעוניין לשלם על חודש, אז נתתי את פרטי כרטיס האשראי שלי ומה שנסגר מול חן, מנהל המשמרת, בהצעתו בלבד, זה שאני אקבל חודש "התנסות" בתקופה החודש בה המנוי רשום על שמו של חברי. עקב מבצע יוצא דופן זה, הסכמתי, נתתי את פרטי האשראי שלי. הגיע התאריך המיוחל ה-1.9.2011 תאריך שבו המנוי היה אמור לעבור על שמי. שבוע לפני כן ביצעתי שיחת טלפון לחן והסברתי כי אני עובר לתל אביב, מה שלא היה בתכנון, והאם לאחר ההעברה אוכל לבצע שימוש במנוי בהולמס פלייס אנרג'י סניף דיזינגוף סנטר. חן אמר בפה מלא שהוא לא חושב שישנה בעיה עם זה, ושאני אצטרך לפנות לשירות הלקוחות על מנת לבצע העברת מנוי ולהודיע שאני רוצה שבנוסף להעברה על שמי, יועבר גם המנוי למועדון דיזינגוף. שיחת הטלפון הסתיימה וחלף לו השבוע האחרון בו הייתי מוגדר כמתנסה במנוי. ב-1.9 ביצעתי שיחת תזכורת למנהל המשמרת החביב חן בה הוא אמר שהוא מעביר פניה לשירות הלקוחות והם אמורים לחזור על מנת להעביר את המנוי על שמי. הסברתי לחן שוב שאני לא נמצא בצפון, ואני כבר עברתי לתל אביב ואם אפשר לטפל בזה באופן מהיר מפני שאני בינתיים מאבד ימים במנוי. לאחר ארבעה ימים בהם לא חזרו אלי, החלטתי לחזור למועדון באופן עצמאי ולבקש לדבר עם שירות הלקוחות. הועברתי לבחורה בשם נטלי, הבחורה דברה אלי בזלזול, טענה שהיא יותר בוגרת מגילי ושהיא לא מוכנה לבצע את ההעברה מפני שהיה והתעניינתי בשלושת החודשים האחרונים אני לא רשאי להעביר מנוי על שמי. הופתעתי למשמע אוזני שכן אני לא זה שיזמתי הרעיון המופלא של העברת המנוי אלא מנהל ברשת הולמס פלייס עצמה. רשת שמכבדת את עצמה לא הייתה מראה את חוסר המקצועיות הזו. לאחר שדברתי עם סגן מנהלת המועדון, אסף/איל (לא זוכר את שמו במדויק) החליט שהוא יעביר את המנוי על שמי, אבל שלא מאשר העברה של המנוי לדיזינגוף מפני שהמבצע הנ"ל לא תקף שם ומפני שביצעתי כבר העברה אחת למנוי. אני חושב שברור לכל קורא שכאן כלו כל הקיצים. אותו מנהל, נתן לי להרגיש שאינני בר-שיחה, בהיותי בחור בן 22 שלא מבין את כל החוקים והנהלים ובסך הכל רוצה להתאמן. בהיותי בחור בן 22 שמתאמן ברשת מזה כשלוש שנים, לפני כן בהולמס פלייס קניון חיפה וגרנד קניון.
אני זוכר את השיחה המבישה, מבישה לכם, מבישה לרשת שלכם ולמשפט שאתם רושמים כאן מעלה. שירות הוא ערך מרכזי לחברת הולמס פלייס הארצית, קל וחומר העולמית. בזה אני בטוח. אך אנשיכם, עובדים אשר אתם מכשירים לעבודה במועדון, במתן שירות ללקוחות המועדון, לא יודעים לתת שירות נכון ונאות. לא יודעים לתת שירות ללא הבדל. סגן מנהל המועדון נתן לי להרגיש כממש "עובד על המערכת". נתן לי להרגיש שרקמתי כאן רקיחה באיך לעבוד על המערכת בעוד שאני, כלקוח טוב עשיתי כן לפי הצעתו של מנהל המועדון חן. מנהל המועדון רקם את ההצעה, הציע אותה, שכנע אותי בטובה. מה שכן, אותו חן גם ביקש ממני לא לדבר על מה שהציע לי, שכן זה קצת בעייתי וזה אישור חריג. אינני מכיר את חן מלפני, ואין כל סיבה שיעשה לי טובה אישית או טובה מיוחדת יוצא בזה שרצה להרוויח את אחוזי המכירה.
אני איש שירות מזה כמה שנים טובות, ובחיי לא נתקלתי בעובדים, בחברה כל כך מוכרת וכל כך פופולרית אשר לא עומדים אחרי הבטחותיהן, ובטח לא אחרי הצעותיהן שהתקבלו בחיוב!!!
לאחר שניסיתי להסביר לסגן מנהל המועדון שלא אני רקמתי את הרעיון, ואני בסך הכל לקוח תמים שהיה ילד טוב ירושלים- הוא החליט שההעברה לא מאושרת. הציע לי לבטל המנוי.
בפה מלא והרבה בושה ניסיתי לשכנע אותו להשאיר לי את המנוי, ניסיתי לשכנע אותו לאשר לי העברה ובמילותי נכללו: "אני מעוניין להמשיך את המנוי, אני רוצה לשלם את הכסף, רוצה להמשיך להתאמן ברשת למרות כל הפדיחות, אבל בבקשה- אין כל סיבה שאני לא אהנה מהמנוי הזה גם בדיזינגוף שכן זה מבצע שקיים גם שם!". סגן המנהל התעקש לומר לי שאין אישור לדבר כזה, ושהפתרון הרלוונטי היחידי הוא ביטול המנוי ותשלום של 399 שח דמי ביטול. טון הדיבור שלו היה מתנשא, לא שירותי בעליל, חסר כל רצון לעזור ומסתבר שגם יכולת. אסף/איל גרם לי להתבייש בזה שהסכמתי ל"טריק" הזה. הרגשתי שנפלתי ברשת. האם לשלם 399 שקלים למרות שאני רוצה להמשיך להתאמן בהולמס פלייס? האם ליפול בפח? בעודי עדיין שפוי סיפרתי לאמי, לקוחה ותיקה ברשת במועדון הולמס פלייס אשר יצרה קשר עם חן, מנהל המועדון. אמי, ששמעה את הזלזול שדברו אלי בו, ושאמרו לי שאני רק בן 22 ושאין לי כל זכות להרים את הקול. איימו עליי בניתוק השיחה. אין שום סיבה שאני לא ארים את הקול, שכן כל אחד מהם בעצמו היה מרים את הקול על אנשים אשר חושבים שאתה מנסה לעבוד על המערכת ואתה בעצם חף מפשע. אין סיבה שידברו אלי כך בעצם. לאחר שדיבר עם אמי, אשר לפי מה שהבנתי דיברה אליו באופן מאוד לא רשמי, והרשתה לעצמה לדבר כמו שלי לא הסכימו להקשיב מפני שאני בסך הכל בן 22, הסכימו לבטל את המנוי אך חייבו אותי להמשיך את המנוי לחודש אוקטובר משמע שאשלם עבור עוד חודש נוסף ללא כל תמורה.
אין כל סיבה שאני אחוייב בעוד חודש. אין שום סיבה שלא אמשיך להתאמן כל השנה ואהנה מהמנוי גם בסניף הרשת בדיזינגוף.
אני לקוח מתמיד, אני שלוש שנים מחיי הייתי מנוי אך ורק ברשת שלכם, ועצוב לי לראות שכך דרכינו נפרדות.
הסכמתי לפשרה הזאת בלית ברירה. אין שום דרך אחרת. כנראה שהפסדתי, ואתם הפסדתם לקוח לכל החיים. כרגע אני משלם גם לכם (וגם חודש נוסף בזכות הפשרה המדהימה שהגיעה אליה אדון חן רוקם כל התכסיס) וגם מתעניין במכון כושר אחר אשר יוכל לספק את צרכי ויכולתי הכלכליים באזור תל אביב.
אני חושב שזו בושה לרשת שלכם,עצם השירות הגרוע, המאיים והמזלזל. עצם הקמת התכסיסים על מנת למכור, ועצם ההתנערות הטוטאלית מהבטחות.
אני בטוח שלא אני ולא אף אחד ממכרי יחזור להתאמן אצלכם, אמי, לאחר שמונה שנים בגרנד קניון ביטלה את המנוי עקב השירות הגרוע שנתתם לי.
אז אולי כדאי שתקחו לתשומת לבכם,
ותעניקו שירות אמיתי ומהלב.
כספי סוג הנזק :
להמשיך להתאמן!!!!!!! פתרון נדרש :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה