פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות רצון משווע מחדר הכושר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
משה דיין 2 אשדוד כתובת:
הולמס פלייס אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום אני מנויי בחברת הולמס פלייס מאז פתיחת הסניף בעיר אשדוד.אני פונה אליכם כי הגיעו מים עד נפש!בשנתיים האחרונות חלה התדרדרות דרסטית בתיפקודו של חדר הכושר בסניף אשדוד.הולמס פלייס היא רשת וכייאה לרשת היא אמורה למצב את כל חדרי הכושר שלה באמות מידה זהות בכל הסניפים(חדר כושר מדרגה פרימיום אמור להיות זהה בכל סניף) אך הפלא ופלא לא כך הדבר כאשר זה נוגע לסניף אשדוד ואני אסביר:כמעט בכל פרמטר יש שוני בין סניף אשדוד ליתר הסניפים בארץ.
1.שעות פתיחה:בכל הארץ וללא קשר לדרג החדר כושר(פרימיום או אנרג'י)חדרי הכושר של הסניפים נפתחים בשש בבוקר ונסגרים בשעה שתיים עשרה בלילה.בסניף אשדוד חדר הכושר נסגר שעה לפני ז"א באחת עשרה בלילה.כמו כן בימי שישי הסניף נסגר הארבע במקום בשבע(ברוב המקומות שהם פרימיום)
2.בכל סניפי הפרימיום מסופקות מגבות למנויים פרט לעיר אשדוד.
3.מכשירים:רמת המכשירים בסניף אשדוד ירודה מאוד, מכשירים ישנים בנוסף יש הרבה מאוד תקלות(תקלות רבות בהליכונים,באופני הספינינג-חלקם תקול למעלה ממס חודשים ולא נעשה עם זה כלום וביתר המכשירים,הרבה מאוד מסכים תקולים על בסיס קבוע ולא מסדרים,המכשירים מתקלקלים ולא מתקנים אותם בזמן סביר.לעות סניפים אחרים ברשת בין אם הסניף הוא פרימיום או אנרג'י ישנם מכשירים מתקדמים מאוד.
4. אין עמדת מים בתוך החדר כושר
5.שירות אנשי הצוות מחפירה מבחינה מקצועית אין מספיק מדריכים במשמרת אולי שניים ולא נותנים מענה או יחס למנויים(נמצאים ולא מתייחסים כלל!!!)כמו כן יתר הצוות כמו צוות המכירות וההנהלה נוהגים בחוסר כבוד כלפי המנויים דוג':מנוייה בשם לימור שנגמר לה המנויי ביום שבת ולא הספיקה לחדשו(מנוייה של 5 שנים לפחות)נכנסו אליה במהלך שיעור ספינינג(ביום שהסתיים לה המנויי)וביקשו ממנה לצאת מהשיעור כיוון שלא הסדירה את נושא המנויי.יחס מחפיר!!!
6.אין מוזיקת רקע בחדר הכושר כלל(אין אווירת נעימה לאימון)ביתר הסניפים יש מוזיקת רקע עכשוית קצבית שמתאימה למקום!!!
7.ניקיון-נושא הניקיון הוא אחד הנושאים הכאובים ביותר בסניף אשדוד החל מניקיון חדר הכושר מכשירים לא נקיים אנשי הנקיון והתחזוקה לא מנקים,ריח לא טוב בכל איזור האימון,רצפה מלוכלכת,אחרי שיעורי ספינינג לא מנקים כלל נכנסים מתאמנים חדשים ונדרשים לנקות בעצמם,ריח צחנה בכל מקום בחדרי השיעורים,מלתחות לא נקיות כלל יש הרבה מאוד סתימות הגיינה ירודה מאוד כמו כן שירותים לא נקיים ולא מתוחזקים כראויי בנוסף יש מקקים גם באיזור המלתחות,השירותים והלוקרים.הלוקרים ישנים קטנים מאוד ולא עומדים בסטנדרטים של יתר הרשת(בפרט אם מדובר במועדון פרימיום)גם איזור הלוקרים קטן מאוד צפוף מאוד ולא נקי.איזור הספא והבריכה גם הם לא מתוחזקים כמו שצריך ולא נקיים בלשון המעטה.
8.אין מספיק שעוני קיר באיזורי האימון הופנה לתשומת ליבם של אנשי הצוות לטפל בנושא אך לא נעשה דבר עד כה.כמו כן חלק מהשעונים הקיימים לא פעילים כלל.
9.מנויי הולמס פלייס בכל הארץ מונפק להם כרטיס שהוא בעצם מהווה כרטיס כניסה למקום וכמו כן לפני סוג הכרטיס מדורגת רמת הוותק כרטיסי גולד ופלטיניום רשאים להכנס לכל הסניפים בארץ.הנהלת הולמס פלייס אשדוד החליטה לשלול את הזכות הזאת ממנוייה בלבד בשונה מיתר המנויים בארץ שיכולים להתאמן בכל הסניפים בארץ ללא הגבלה.
אני פונה אליכם בשם כל המנויים במקום לאחר תק ארוכה מאוד של חוסר שביעות רצון אנו פשוט מקבלים הרגשה מהנהלת הרשת שאנחנו סוג ב' של מנויים על אף שאנחנו משלמים ככלל המנויים בארץ.אנו מופלים לרעה ביחס לכלל סניפי הרשת.
כרגע אנו בעיצומם של הכנות אחרונות של החתמת כלל המנויים על עצומה בכדי שנוכל לגבש תביעה כנגד הרשת שלאחר אין ספור פניות שלנו אל מנהל המועדון וסגניתו(יוסי הלוי ויפעת)נתקלנו באוזניים ערלות וחוסר יחס משווע!!!
אנא עזרתכם בנושא
תודה,
יאיר הרוש
עוגמת נפש סוג הנזק :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה