|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת |
נושא התלונה: |
פונט אלכס |
שם/כינוי: |
יום רביעי 29 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
גבעתיים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
18 שרות מחפיר של נציגה שרות בשם בת אל בשיחה טלפונית ב 29/2/2012 בשעה 10:50 בערך. באם פעלה תחת ההנחיות של מנהלת הסניף, אזי גם שם שווה לבדוק את רמת השרות.
כשהתקשרתי וביקשתי לדבר עם המנהלת בנושא דחוף לי, השיבה בקוצר רוח שהמנהלת עסוקה ושאני אתקשר אחר כך.
כשהבהרתי לה שאני מצפה מהמנהלת שתחזור אליי היא כשתתפנה שאלה לשמי וחזרה עלין בעיוות מכוון. תוך כדי שאני מוסר לה את מס' הטלפון שלי להתקשרות חזרה זירזה אותי בחוסר סבלנות במילים כמו "נו כבר".
מיותר לציין ששום מנהלת לא חזרה אליי.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
שירות רמת השירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הולמס פלייס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|