פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה כושלת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מכונת אספרסו דרך חדר הכושר, שיצאו במצע עם מכשירי אספרסו של נספרסו. ההזמנה בוצעה ביום ה' ה- 29/3 ונאמר שעד 4 ימי עבודה המכונה תגיע אלי הבייתה זאת אומרת עד יום ד' 4/4. ביום ג' 3/4 התקשרתי לברר עם שירות של נספרסו לגבי הובלת המכונה ושם נאמר לי שאין הזמנה בכלל על שמי. חייגתי שוב לחדר הכושר ושם לאחר בירורים נאמר לי שנשלחה הזמנה ושעד יום ה' 5/4 תגיע המכונה. ושוב ביום ד' 4/4 התקשרתי לשירות של נספרסו על מנת שיאמרו לי מתי מגיעים ושם נאמר לי ע"י הנציגה שהמכונה אצל חברת השליחויות וש"היא מקווה" שיגיעו עד יום ו' ומאחר שההזמנה נשלחה רק בשלישי זו בעיה. עברנו את השבת וביום ראשון ביצעתי שוב שיחת טלפון לנספרסו על מנת לבדוק שוב מתי מגיעים אלי עם המכונה. ענה לי נציג שאמר לי שהמכונה נמצאת אצל חברת השליחויות ושיצרו איתי קשר, התעקשתי שיבדוק איתם מתי מגיעים אלי (בכל זאת חג, אנשים בחופש ולא יושבים בבית להמתין למכונת קפה) לאחר המתנה על הקו חזר אלי הנציג ואמר שהיום יום א' 8/4 יגיעו אלי עד השעה 17, לציין שהשעה שבה דיברתי איתו הייתה 11 בבוקר לערך. ביקשתי שיתנו התראה של חצי שעה לפחות על מנת שנדאג להגיע הבייתה ושוב נאמר לי שאין אפשרות להתראה שזה בכלל מגוחך!! לקראת סוף השיחה ביררתי עם הנציג לגבי ההזמנה שאכו מגיעה מכונת אספרסו+ מקציף חלב לפי מה שהזמנתי ולפחות לכך נענתי בחיוב.
לאחר כ- 15 דק' קיבלתי שיחת טלפון מהשליח שנמצא בישוב שאליו היה אמור להוביל את המכונה וכך שוב טלפונים לחפש "מתנדב" קרוב על מנת לקבל את המכונה. בשעות הערב, בחזרתי הבייתה ובפתיחת הקופסא הבחנתי בתעודת המשלוח שמופיע פירוט אך ורק של המכונה ללא המקציף, ושוב להכנס לסחרור של טלפונים מול שירות של נספרסו עם נציגה שנתנה שירות מחפיר ביותר, שלא מוצאת בכלל את הלקוח ועוד דברים שעייפתי מלפרט. לבסוף התברר כי ההזמנה נשלחה לנספרסו מלכתחילה ללא מקציף והטעות הייתה של הולמס פלייס ומנהלת שירות הלקוחות של נספרסו לא רואה לנכון לפצות אותי בתור לקוחה על חווית השירות הלקוייה שחוויתי.
בתור אחת שעובדת עם לקוחות ובאספקת המוצרים ללקוחות, זהו שירות לקוי ביותר הן של חברת נספרסו והן של הולמס פלייס. מן הסתם יש צורך לברר עם לקוח לגבי יום למשלוח שנוח לו לקבל את המוצר שרכש (עם כמובן התגמשות מצד הלקוח, כי גם את צד הספק אני מכירה). לגבי העברת ההזמנה שלא כראוי ע"י הולמס פלייס לנספרסו למרות שבהולמס פלייס טענו כי העבירו את ההזמנה וכראוי. ממש פינגפונג למצוא את ה"אשם".
עוגמת נפש סוג הנזק :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה