אי קבלת החזר כספי עקב ביטול מנוי בגלל בעיות רפואיות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 29 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קניון חיפה- קניון עזריאלי בחיפה |
כתובת: |
סניף עזריאלי בחיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני מנוי בהולמס פלייס אנרג'י קניון חיפה ( לשעבר "שייפ")מזה 10 שנים - לפני כ7 שנים עברתי 2 צינטורים והושתלו לי שני סטנדים,מכיוון שמצבי התייצב , איפשר לי הרופא להמשיך להתאמן בחדר הכושר. לפני כשנתיים עברתי צינטור שלישי ובו הושתל לי סטנד , במסגרת הבדיקות מעקב ע"י הקרדיולוג שלי נמצא שיש החמרה בבדיקות הארגונומטריה שעשיתי לפני כשנה ולכן נמנע ממני ע"י הקרדיולוג לבצע כל פעילות בחדר הכושר
החל מחודש אפריל 2011 , אז ביצעתי הקפאה לחצי שנה ומאחר וגם אחרי חצי שנה לא התאפשר לי מבחינה רפואית לבצע פעילות החדר הכושר, הקפאתי לחצי שנה נוספת , עד אפריל 2012 , ומכיוון שהרופא אסר עלי להמשיך את הפעילות בחדר הכושר מתאריך זה ואילך , ביקשתי לבטל את המנוי שלי ולקבל החזר כספי על התקופה של ההקפאה .ואז נאמר לי ע"י מנהלת שירות לקוחות (מור גיאת) שאינני יכול לקבל החזר כספי אלא להעביר למישהו אחר את הזכויות...ומכיוון שאין לי למי להעביר במשפחה או לאדם אחר את המנוי , ביקשתי החזר כספי על כל תקופת ההקפאה מכייון שעדיין המשכתי לשלם בתשלומים חודשיים עד תאריך מאי 2012.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לקבל החזר כספי על שנת ההקפאה שביצעתי כתוצאה מאיסור רפואי להתאמן בחדר הכושר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|