פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,
זה בעיקרון מכתב ששלחתי להום ספלייס:
לצערי אכזבתם אותי מאוד, אני לקוחה חדשה שקיבלה שובר שבוע מתנה כדי למשוך לקוח פוטנציאלי לעשות מנוי, הזמנתי את חברתי, הגענו אתמול ב- 13.5.12 יחד למכון כושר בסביבות 18:00 והפקידת קבלה אמרה "מצטערת, זה עד 16:00" אמרתי לה אבל התקשרנו ולא ציינו את זה, היא בדקה עם "אחראית משמרת" ונאמר לנו שחברתי יכולה להיכנס ולשלם 10 ש"ח. קודם כל ביישתם אותי מפני חברתי שדירבנתי אותה לעשות מנוי אצלכם ולבקש 10 ש"ח שזה ביזוי מפני עצמו, לא רק שפספסתם לקוחה פוטנציאלית אלא 3 לקוחות, חברה שלי אמרה לי אם היא היתה נדלקת על המקום היא היתה עושה מנוי וחבר שלה היה נרשם אחריה, הסתובבנו והלכנו בבושת פנים, זה לא ה- 10 ש"ח כמו העיקרון שעומדת מולכם לקוחה פוטנציאלית, מה שגרם לי לרצות לבטל אצלכם את המנוי וגם בת דודה שלי מתכוונת לבטל את המנוי לאחר ששמעה את ההתרחשות, היא התכוונה להביא את אמא שלה לשבוע ניסיון ואמא שלה כמו שאני מכירה אותה היתה משיגה את שלה, לא היתי מקנא בפקידת הקבלה שהיתה עונה לה "מצטערת, זה עד 16:00". היחס שקיבלתי מפקידת הקבלה ומהאחראית משמרת היה אדישות, חוסר אכפתיות ואפילו התנאשות צר לי עליכם שאתם מחזיקים כאלו עובדים שרק הורסים לכם את השם ומעצבנים לקוחות ולא מנסים לעשות את המינימום כדי לעזור בכל זאת, אני דורשת פיצוי הולם או ביטול מנוי וזיכוי על מה שחוייבתי עד כה. לידיעתכם לא רשום על השובר שעה מוגבלת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה