פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איפוס נקודות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר מספר שנים שהייתי מנוי בהולמס פלייס, שידרגתי מנוי לסניף גבעת שמואל.
לאחר מס' חודשים, בשל חילוקי דיעות עם הנהלת גבעת שמואל ועוגמת נפש שנגרמה לי, הפסקתי את המנוי ולאחר כחודש בערךולאחר שכנועים של מנהל סניף פ"ת חזרתי להתאמן בסניף פתח תקווה.
כאשר חזרתי לפתח תקווה, שמתי לב כי התאפסו לי הנקודות. דיברתי עם נציגה בשם יסמין שאמרה כי מאחר ועבר בערך חודש, הנקודות מתאפסות. מאחר ואף אחד לא עדכן אותי בכך, דיברתי עם יוסי מנהל המקום, ואף נפגשתי איתו.
בפגישה, הובטח לי שיוחזרו לי הנקודות שנעלמו והדבר יטופל במהרה.
דיברתי עם יוסי עוד מספר פעמים והוא הבטיח כי מדובר בעיניין טכני ובירוקרטי ושזה עניין של ימים.
בתחילת חודש מאי, הסתיים לי המנוי ועדיין לא הגיעו אלי הנקודות.
הייתי במשא ומתן עם אחד הנציגים בנוגע למחיר המנוי וכאשר סגרתי איתו מחיר, לקראת אמצע החודש, שאלתי מה קורה עם הנקודות שלי. אמרו שינסו לדאוג לי למרות שהובטח לי. התנתי את חידוש המנוי בהחזרת הנקודות ואז לאחר בירור
נמסר לי שאין סיכוי שאקבל את הנקודות בחזרה.
לציין כי מדובר במעל 5000 נקודות.
סחבו אותי למעלה מחמישה חודשים ותירצו את זה בעיניין בירוקרטי טכני.
גם עכשיו לקראת חידוש המנוי, נאמר לי שלא אמורה להיות בעיה, אך כאשר אמרתי שישיבו את הנקודות קודם, ואז אחדש את המנוי. נאמר לי שאין אפשרות כזאת.
זו התנהגות מעליבה וההרגשה היא שניצלו אותי בכדי למשוך עוד תקופת מנוי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
השבת הנקודות פתרון נדרש :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה