פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
טלפוני כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מזה כשנה אני מנויה על השירות הטלפוני של הולמס פלייס 2 GO במסגרת השירות ישנה צבירת נקודות , המאפשרת הזמנת מתנות בהתאם לשווי הניקוד הנצבר.
ההתחייבות מצידם לשלוח את המתנה תוך שבועיים מיום ההזמנה.
בתחילת חודש מאי הזמנתי פריט ממגוון המתנות , לאחר 3 שבועות כאשר הפריט לא היגע יצרתי קשר טלפוני, ושם להפתעתי נאמר לי שמאחר והפריט גדול (תיק) הם ממתנים שאחד המדריכים יגיע לצפון ואז ישלחו איתו את המתנה לסניף הקרוב למקום מגורי. עברו 6 שבועות ושוב התקשרתי ושוב קבלתי את אותה התשובה בנתיים עברו 3 חודשים והפריט טרם היגיע אלי . לפני שבוע התקשרתי ובקשתי לשווחח עם מנהל נאמר לי שאין מנהל בנמצא ואם אני רוצה שאשלח להם בקשה דרך המייל, שלחתי בקשה דרך המייל אבל כמובן שאף אחד לא חזר אלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת החבילה ממגיעה+פיצוי הולם פתרון נדרש :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה