הטעייה לגבי שובר מתנה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בשנת 2010 קיבלתי שובר מתנה לכבוד יום הולדתי למסאז בספא של הולמס פלייס גבעתיים.
מהיותי לא חובבת מסאז'ים, דחיתי את מימוש השובר. בזמנו ביקרתי במקום ושאלתי את מנהלת המקום האם יש תוקף לשובר, והיא ענתה כי אין תוקף, וכל עוד אני שומרת על הנייר שקיבלתי הם מחויבים לממש את השובר.
לפני כחודש התקשרתי למקום לברר לגבי המימוש, וטענו כי השובר אינו תקף, כי התחלפה ההנהלה ("בדיוק מהסיבה שההנהלה הקודמת אמרו ללקוחות שאין תוקף לשובר..."), ואם אני רוצה לממש את השובר עלי לשלם 100 ש"ח (כאשר השובר נקנה בערך בסכום זה...). פשוט חוצפה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|