|
|
|
|
|
|
אי ביטול מנוי |
נושא התלונה: |
יום שני 20 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
עזריאלי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2011 נרשמתי להולמס פלייס עזריאלי - עשיתי שני מנויים, לי - דרך חברה, ולאישתי - באופן פרטי. בחודש פברואר 2012 החלטתי לבטל את המנויים והגשתי שתי בקשות בכתב על כך.
המנוי שלי שהיה בטיפול של אחראי על מנוייים עסקיים(יציק) בוטל מייד. אומנם המנוי של אשתי לא בוטל בעצם עד לחודש אוגוסט 2012, וכל השמן הזה הולמס פלייס המשיכו לחייב את הכרטיס אשראי כל חודש. וזה למרות בקשתות חוזרות ובירורים שלנו.
במשך החודשים פעמים נאאמר לי שהעניין טופל ואני אקבל את ההחזר על החודשים שחויבו אחרי הביטול. אבל בעצם עד עכשיו לי קיבלתי החזר על 4 חודשים פחות 300 ש"ח דמי ביטול.
היחס שזכחתי היה משפיל והתשובות היה פשוט חוצפניות. בסגנון: "כן הבטחנו שתקבל את ההחזר תוך 14 ימי עסקים וזה לא קרה, טוב? " פשוט התנהגות בריונית ואין עם מי לדבר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הולמס פלייס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|