פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת החזר כספי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ז'בוטינסקי 72-74, פתח-תקווה כתובת:
סניף "הקניון הגדול" סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשנת 2011 רכשתי מנוי לסניף "הקניון הגדול" של Holmes Place בפתח תקווה (מה שמוגדר עבורם כסניף Energy).

מאחר ויש באפשרותי להתאמן רק בשעות הערב, רכשתי את המנוי היקר יותר המאפשר להתאמן בכל שעה, זאת בהשוואה למנוי הזול ביותר המאפשר להתאמן בשעות הבוקר.

במהלך החודשיים הבאים הגעתי לסניף כ-10 פעמים לערך, בשעות הערב (איזור 20:00), ובכל הפעמים הללו הסניף היה עמוס עד מאוד, והיה צורך להמתין פרק זמן רב לכל מכשיר ומכשיר (ומה הטעם באימון שבו אתה נאלץ לעשות הפסקה של 15 דקות בין כל תרגיל?)

ניסיתי לבטל את המנוי כמה פעמים, ללא הצלחה. ב-27.5.11 לאחר שהבנתי ששיחות בע"פ והבטחות בטלפון "שיחזרו אלי", לא יעבדו, שלחתי למכון הכושר פקס רשמי (הראשון שבהם בתחילת מאי).

באיזור אוגוסט, מנהלת הסניף הסכימה לבטל את המנוי ע"פ התנאים הרשמיים שלהם (לדבריה הסכם החוזה רק מגדיר את התשלומים שלי אליהם, ואין להם כל חובה חוקית באמת לאפשר לי להתאמן בסניף, כך שאם למשל הסניף עמוס לחלוטין - איני יכול לבוא בתלונות).

בלית ברירה הסכמתי לכך (הייתי יכול לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות, אולם חשבתי שהעמל הרב שכרוך בתהליך אינו שווה את ההחזר).

מאחר וגם לפי התנאים שלהם, יצא שהם עדיין גבו ממני כספים עודפים (עבור חודשיים נוספים מעבר למה שהחוזה עצמו מרשה), היא הבטיחה שאקבל החזר עבור חודשיים אלה.

א. כעבור כמה ימים התקשרתי לסניף עצמו כדי לשאול מה קורה עם ההחזר ושם נאמר לי שאקבל אותו כצ'ק בסניף עצמו, ושיהיה עלי לחתום שאין לי כל תביעות נוספות מהחברה.
דבר זה אינו חוקי, וכל מטרתו היא לשלול מאדם את הזכות לתבוע לאחר מכן את בית העסק ולכן סירבתי לכך.

ב. לאחר טלפונים ומכתבים רבים לבעלי תפקידים נוספים, תהליך שארך כמה שבועות טובים, נאמר לי שאוכל לקבל את ההחזר מבלי דרישה כלשהי מצידם, ולכן הגעתי לסניף כדי לקחת את הצ'ק.
להפתעתי הצ'ק כבר לא היה בתוקף...

ג. בשל כך הובטח לי במזכירות הסניף שיוציאו צ'ק חדש ושיתקשרו אלי כאשר זה יהיה מוכן (לטענתם זה הליך שלוקח שבוע עד שבועיים...)

כעבור שבועיים התקשרתי ונאמר לי שהצ'ק עדיין אינו מוכן
כעבור עוד שבוע התקשרתי עוד פעם ונאמר לי שלא ידוע להם על מה מדובר.
עבר עוד שבוע ועוד שבוע וכל פעם הנציגה אמרה או שהצ'ק לא נמצא, לא קיים, "אינה יודעת במה מדובר"וכו' (יש להדגיש שבכל פעם זו היתה נציגה אחרת). תמיד הבטיחו שיחזרו אלי ויעדכנו אותי אולם הדבר לא קרה אפילו פעם אחת.

בסופו של דבר ויתרתי. ברור לי שכל מטרת הסניף היתה "לעייף" אותי כדי שאוותר על ההחזר המגיע.

לאחרונה שמעתי סיפור דומה וכמעט זהה ממכרה שלי (שנרשמה לאותו הסניף עצמו), ולכן החלטתי שלא לוותר בעניין.

דרישתי היא לקבל את צ'ק ההחזר מגיע לי, לכתובת הדואר שלי (הגליל 5, דירה 11, כפר סבא, 4423307), מבלי להתנות זאת בדרישות בלתי חוקיות כלשהן.

היה והחברה תמשיך בהתעלמות (מהחוזה שלה עצמה...), אפנה לבית משפט ושם אדרוש החזר כספי מלא, כל הכסף ששילמתי להולמס פלייס מבלי לקבל תמורה כלשהי.



בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת החזר כספי לכתובת הדואר שלי + עדכון על הטיפול בדואר האלקטרוני. פתרון נדרש :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה