פרטי התלונה

תלונות מלונות קיסר

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מהמלון נושא התלונה:
ביטון אבישג שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 23-25/2/2012 הגענו לנופש במלון קיסר באילת דרך ארקיע, בשבוע שהגענו התקשרנו לפני כן לשאול אם יש בית כנסת, אמרו שכן, מה שאומר שאנחנו שומרים דת ומסורת!!
הקימו אותנו בקומה רביעית של המלון (מהמעלית) חדר 407 ורגלית זה יצא שהיינו קומה שישית. כל השבת עלינו לקומה וירדנו מקומה 4/6 עם תינוק, עגלה וילד בן 5!! מכיוון שאין במלון מעלית שבת!! (למה??).
בנוסף היינו בצד של מנחת המטוסים, כך שרעש המנועים של המטוסים מנע מאיתנו לישון רוב הסופ"ש, ולתינוק להיות עצבני ולא רגוע, מכיוון שזו פעם ראשונה שלנו באילת, לא היה לנו שמץ של מושג שהמלון ממוקם ליד המנחת.
כששאלנו ביום חמישי אם אפשר לקבל חדר בקומה יותר נמוכה, אמרו שיש ולבוא ביום שישי אחרי ארוחת הבוקר לדבר עם המנהל, מנהל לא היה, היה בחור חדש שלא ידע כלום כלום בקבלה, אחרי מספר שעות התקשרו לומר שאין חדר פנוי (מעניין) בנוסף בכניסתינו לחדר היה ריח נוראי של טחב, אבק, וחנק. אמרתי את זה בקבלה ולא עשו עם זה כלום, וחבל. ידעו שאנחנו 4 והיו רק 3 מגבות למקלחת... מלונות קיסר זה מוניטין ושם, אני לא התרשמתי כך וחבל. וכל זה אחרי שבארקיע המליצו על המלון המלצות חמות וטובות ובגלל זה הלכנו על המלון הזה, אנחנו ממש לא התרשמנו כך!!
חזרנו מהנופש מאוכזבים, עייפים ולא מרוצים בכלל!! עם עוגמת נפש ופגועים, וזאת שאנחנו ציפינו לנוח ולנפוש במיוחד אחרי 6 שעות נסיעה!
יש לציין שהאוכל טעים ומשביע, והילדים נהנו מהמועדון ילדים, ואנחנו מהספא.
בציפיה לתגובה, הבנה ופיצוי הולם.

אבישג ביטון.

העתק: ארקיע
כתובת: רח' דוד המלך 33/21 ת.ד 1500 קרית ארבע 90100
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מלונות קיסר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה