פרטי התלונה

תלונות מוצצים

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מוצציםשעות פתיחה מוצצים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה לחברת מוצצים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
01.05.2015
לכבוד
מחלקת פניות הציבור של חברת "מוצצים"

א,ג,נ
הנדון: תלונה על חנות "מוצצים" סניף נתניה

שמי נטלי ****, והנני לקוחה קבועה של חנות "מוצצים".
אני אמא טריה לתינוק בן 4 וחצי חודשים וכרגע נמצאת בחופשת לידה.
ברצוני להביא לידיעתכם מקרה שקרה בערב יום העצמאות, ה-22 לחודש אפריל, 2015.
באותו היום בשעה 12 בצהריים, אני, בעלי והתינוק רכשנו כמה מוצרים בחנות וביניהם מתנה שאותה ביקשתי לעטוף. בקופה נאמר לי כי שירותי העטיפה הם בשירות עצמאי.
ניגשתי לפינה הרלוונטית, משכתי את הנייר בכוונה לעטוף את האריזה והגליל הענק אשר יושב על מוט ברזל יצא מהמסילה שלו ונפל לי על הרגל מגובה של מטר וחצי. מסתבר כי גליל זה לא ישב באופן מאובטח על מסילתו. יש לציין כי דבר זה לא היה ברור לעין וכי הנחתי שאין סכנה שכן השירות הוא עצמי ואמור להיות בטוח למשתמש.
חשוב לציין כי באותו הזמן בעלי והתינוק היו מחוץ לחנות.
בהיסטריה ובבכי קראתי לבעלי וסיפרתי לו את שקרה. לא הצלחתי להזיז את הרגל מרוב כאב.
בעלי ניגש לקופה וביקש לדבר עם המנהל. באותו היום המנהל ששמו אסי היה בחנות והוא ניגש ואני מצטטת את דבריו: "יאללה, אפשר לחשוב מה קרה, תרגעו.." ואז הוסיף בצורה בוטה: "שתי מים קרים", הביא לי כוס מים והלך. הוא ביקש מאחת העובדות שתעטוף לי את המתנה בלי לדרוש לשלומי וללא בדיקה האם ישנו צורך בטיפול כלשהו.
מיותר לציין כי את הדרך לרכב עשיתי בצליעה רבה ללא אפשרות לדרוך על הרגל. המוט נפל על רגל ימין ופגע באצבעותי בכף רגלי.
כשחזרנו הבייתה הרגל הייתה מאוד נפוחה וחששתי שיש לי שבר באצבעות.
נאלצתי לחכות שעתיים עד שאמא שלי תחזור מהעבודה כדי שאוכל להשאיר את התינוק איתה ובעלי ייקח אותי למיון כיוון שהכאב היה עז, עד בלתי נסבל.
במיון בית החולים "לניאדו" חיכינו 3 שעות, בסופם עשו לי צילום והאורטופד שבדק אותי קבע כי זוהי מכה יבשה חזקה והוסיף שהמזל עמד לצדי כי לא נשברה אף עצם. הרופא נתן לי 7 ימי מחלה ואמר כי עלי לנוח ולא להזיז את הרגל כלל במשך מספר ימים עד שהנפיחות תעבור.
חשוב לי לציין כי היום, שבוע וחצי לאחר המקרה הדבר פגע בי מאוד, לא רק פיזית שכן המקרה מנע ממני טיפול שוטף בילדי התינוק ונאלצתי לשכור שירותים חיצוניים לעזרה, אלא גם נפשית, מעצם הזילזול של מנהל החנות והיחס הלא אנושי במיוחד לאור העובדה כי הנני אישה צעירה אחרי הריון.
אין מילים בפי לתאר את האכזבה מהשירות הכושל של הסניף בנתניה. אותי כלקוחה קבועה ברשת איבדתם ורק בשל היחס המשפיל של מנהל החנות וחוסר האכפתיות ולקיחת האחריות.
ברצוני להביא לידיעתכם את הרשלנות של מתקן העטיפות ולבקש כי יתקנו את המתקן השבור בהקדם בכדי שמקרים כגון אלה לא ייקרו שנית.
בהתאם לאמור, אני מבקשת פיצוי הולם מהרשת על עוגמת הנפש וההיזק הכלכלי שנבע בעקבות האירוע.
ככל ופיצוי זה לא יתקבל, אפנה לגורמים רלוונטיים לשם מימוש זכויותיי.

בברכה,
נטלי *****
************

העתק: המשרד להגנת הצרכן
אתר תלונה
עוגמת נפש סוג הנזק :

מוצצים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה