פרטי התלונה

תלונות מוצצים

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מוצציםשעות פתיחה מוצצים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על ציוד ויחס בחנות מוצצים אשדוד נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
דרך חברון 66 ,באר-שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.12.08 רכשנו חבילת לידה בחנות מוצצים באשדוד על סך 8,241 ₪.
בתאריך 27.1.09 מספר ימים לפני הלידה הגענו לחנות על מנת לקחת את הציוד שרכשנו בחבילה (פרט לעגלה, שידה ומיטה),כאשר כבר הגענו לקופה על מנת לסגור ולשלם על המוצרים ששייכים לעסקה , רב המוצרים שהיו בחבילה הוחלפו לנגד עיננו בטענה שהקודים לא מתאימים וקיבלנו מוצרים זולים בהרבה ופחות איכותיים מהמוצרים שהיו בחבילה (כאשר הגענו ב26.12 לרכוש את החבילה המוכרת הראתה לנו ושמה לנגד עיננו מוצרים באיכות גבוהה ומחברות מוכרות בחבילה),ב1.2.09 ילדתי ובעלי התקשר וביקש שישלחו לו את השידה, המיטה והעגלה אך נאמר לו בטלפון שלא ניתן לשלוח את הציוד עד אשר יוסדר התשלום, הוא הגיע ב2.2.09 לחנות מוצצים באשדוד ונאלץ להמתין זמן רב עד אשר קיבל שירות ויחס מצד המוכרות למרות שלא היו קונים רבים בחנות. לאחר שהואילו בטובם להתייחס אליו , הוא קיבל הסבר על תפעול והרכבת העגלה מסוג "פג" (הסבר שבדיעבד לא היה מקיף כי נאלצנו להזמין נציג של חברת "פג" לאחר שנתקלנו בבעיה שאם הייתה מוסברת על ידי המוכרת לא היינו צריכים להזמין איש שרות), כאשר המוכרת סיימה להסביר על תפעול העגלה ועל כל חלקיה בעלי ראה כי חסר התיק של העגלה כאשר הוא פנה אליה היא טענה כי לא מגיע תיק עם העגלה (כאשר בחרנו את העגלה נאמר לנו כי העגלה מגיעה עם תיק), כאשר הוא טען כי בכל זאת מגיע תיק היא בדקה זאת ולבסוף אמרה לו כי הוא צודק אך לא היה לה תיק לתת לו ואז סגן מנהל החנות אמר שיבדוק זאת ויחזור אליו עם תשובה, הוא סגר את החשבון ובנוסף שכר עריסה ומזרון לעריסה.
ב3.2.09 הגיע המשלוח של השידה והמיטה על ידי המובילים, השידה הוצאה מהקרטון והוכנסה לחדר תוך כדי הסבר על מנגנון המעצורים של השידה (יש לציין שהמגרות לא הוצאו ממקומם וכמו כן קיבלנו תיק חלופי שלא שייך לעגלה שקנינו.
לאחר שהם הלכו בעלי החל לנקות את השידה, וגילה לתדהמתו כי המגרה שבורה,והקורה של השידה שבורה גם כן הוא התקשר מייד למובילים שמסתבר שהם המנהל וסגנו של חנות מוצצים באשדוד ודרש שהם ייקחו את השידה והם בתגובה ענו בזלזול וחוסר אכפתיות משווע שהם ישלחו נציג שיבדוק את הנושא.באותו זמן בעלי התקשר אליי וסיפר לי בבכי רב כי "נדפקנו" וקיבלנו שידה שבורה ועלינו להשאירה עד אשר יבוא נציג מטעם החברה, עליי לציין כי הייתי יומיים אחרי לידה במצב קשה מבחינה רגשית ונפשית וכששמעתי את קולו הרועד מבכי של בעלי ואת דבריו זה גרם לי לבכי רב והשפיע עליי קשות מבחינה נפשית ומבחינת תפקודית.
הדבר לא נתן לנו מנוחה ובמקום להשקיע את תשומת לבנו לבננו הבכור נאלצנו לנתב את כל האנרגיה שלנו לסוגיית השידה, תחושתנו הייתה קשה מאוד, אני התקשרתי מבה"ח יום למחרת לחנות מוצצים וביקשתי לדבר עם המנהל לאחר מספר ניסיונות תפסתי אותו וביקשתי ממנו כי ייקח את השידה השבורה והסברתי לו כי אני לא מעוניינת במוצר פגום ויש לי זכות לבטל את העסקה הוא בזלזול רב ובחוסר אמפטיות ענה לי כי אין מה לעשות ולא נתן לי מענה הולם לבעייתי.
ביום חמישי השתחררתי מביה"ח תשושה ובשעות אחה"צ הגיעו שני נציגי שרות שבדקו את השידה, הנציגים אמרו כי אכן השידה פגומה ויש להחליפה והבטיחו כי תוך שבועיים נקבל שידה חדשה,בפועל השידה הגיעה לאחר יותר משבועיים, רק אחרי שהתקשרנו לברר ולשאול מה קורה עם השידה לאחר שעברו יותר משבועיים ואף אחד לא טרח ליידע אותנו לגבי הנושא נאמר לנו שנקבל את השידה ביום א' בשעות הבוקר.
לתדהמתנו ביום א' בשעה 6:40 בבוקר בעלי קיבל שיחת טלפון מהמוביל שהוא
נמצא באשקלון, יש לציין כי בעלי עובד בת"א ולא נמצא בשעות אלו בבית, ואני
נמצאת עם תינוק בן שלושה שבועות והיה עליי בזמן זה גם לטפל בבני וגם לרוקן את השידה הפגומה , לאחר שגיליתי כי אני חסרת אונים התקשרתי לאבא של בעלי והוא ביטל יום עבודה על מנת לעזור לי בארגון הדברים.
כמו כן היה זה יום גשום והבית התלכלך והיה עליי להזמין עוזרת בית על מנת לנקות אותו. לאחר כחודש החלטנו להחזיר את העריסה שרכשנו ולתדהמתנו חויבנו על ידי הקופאית על רכישה של 3 חודשים למרות שהחזרנו את העריסה לאחר חודש ואף אחד לא ידע והסביר לנו כששכרנו את העריסה כי נצטרך לשלם על שימוש של מינימום 3 חודשים.
את התיק לעגלה קיבלנו לאחר שבעלי דיבר עם בחור מההנהלה שבדרך פלא הצליח להשיג את התיק המקורי של העגלה.
ברצוני לציין כי כתבנו מכתב להנהלת החברה בתאריך 24.3.09 ואני התקשרתי מספר פעמים לברר אם המכתב הגיע והמזכירה טענה כי תחזור אליי ועד היום לא קיבלתי שיחת טלפון ממנה , ממש יחס מעליב ומזלזל.

עוגמת נפש סוג הנזק :

מוצצים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה