פרטי התלונה

תלונות מוצצים

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מוצציםשעות פתיחה מוצצים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אח אספקה חבילת לידה לתינוק. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך: 23/01/09 סגרנו חשבון ברשת "מוצצים" בעיר ראשון לציון בקניית חבילת לידה (הזמנה מס': 35477), ונאמר לנו שאת המוצרים הרשת מספקת בתוך 48 שעות מרגע ההתקשרות לסניף. עוד נאמר לנו שאת המוצרים יספקו מרשת "מוצצים" חיפה משום שאנו גרים בצפון (דגניה א').
אישתי ילדה במזל טוב ביום חמישי, בתאריך: 26/3/09 לפנות בוקר ועוד באותו היום בשעות הבוקר המוקדמות התקשרתי לחברה וביקשתי לספק לנו את המוצרים אשר מגיעים לנו, אך נעניתי בשלילה ע"י אחת העובדות שאמרה ששמה: נטלי. נאמר לי בטלפון שהנהג חולה ולא יכול לנהוג. אותי לא מעניין תירוץ שכזה כי אני צריך את המוצרים בביתי, וחוץ מזה שאם יש בעיה אז שיביאו המוצרים ביום שישי, בתאריך: 27/3/09 ושיוציאו נהג אחר. אני התחננתי למוצרים היות ואישתי צריכה לחזור מבי"ח ביום שבת, בתאריך: 28/3/09. ביקשתי לדבר עם המנהל, והעבירו לי את ליאורה אשר הציגה את עצמה כמנהלת החנות. שוב ושוב אמרה שהנהג לא מרגיש טוב והם מצטערים ולא יכולים לבוא - לא ביום שישי ולא במוצאי שבת. אמרתי שלא מקובל עליי ואני חייב את המוצרים כי אישתי משתחררת ביום שבת ואנו חייבים להשכיב את התינוקת במיטה שלה.
אותה ליאורה אמרה שאני יכול לבוא לקחת עריסה מהחנות (-ועוד אמרה לי: "בתשלום", ממש חוצפה, לאחר שכבר שילמתי חודשיים לפני על כל הרכישה!!! ועוד כאשר החנות נמצאת בחיפה - ואנו גרים בקיבוץ דגניה א', שזה כמרחק של שעה ורבע נסיעה עד לסניף בחיפה), אך עדיין ללא שאר המוצרים. עוד אמרה שיתקשרו אליי יותר מאוחר – אך אף עובד לא חזר אליי כלל.
במוצאי שבת, בתאריך: 28/3/09 בשעה מאוד מאוחרת - 20:00 בערב התקשרו אלינו מ"מוצצים" חיפה והפעם אמרו שליאורה איננה המנהלת של החנות, ואמרו שיביאו את הציוד הכי מהר ביום ראשון על הבוקר, בתאריך: 29/3/09, אישתי לקחה את הטלפון וניסתה לדבר איתם שהיא הייתה צריכה להשתחרר מבי"ח ביום שבת ובגלל שלא הביאו המוצרים איימו עליה בבי"ח שיוציאו אותה למסדרון וזה מה שקרה, ופרצה בבכי (שזוהי עוגמת נפש כשלעצמה). אנו ביקשנו לדבר עם המנהל וליאורה נשבעה שמנהל החנות יתקשר ביום ראשון על הבוקר כשיגיע. חיכינו ביום ראשון שהמנהל יתקשר בבוקר - וכלום!! לא התקשר ולא כלום! עד היום אף אחד מהרשת לא חזר אלינו בטלפון.
נוסף לכל זאת, אישתי הייתה צריכה להשתחרר מבי"ח ביום ראשון על הבוקר ואני לא הייתי יכול לעזור לה להתארגן ולהיות לידה ברגע קריטי ומרגש זה משום שחיכיתי בבית שיביאו את המוצרים. חיכיתי להם משעה: 07:00 בבוקר. הנהג הגיע רק בשעה: 12:15 לביתי, זאת לאחר שנאמר לנו שיביאו את המוצרים על הבוקר!! וסיים להתקין המוצרים רק בשעה: 13:30 ומייד רצתי לאישתי לקחתה מבי"ח. כך קרה ששנינו היינו לחוצים מאוד במשך אותם הימים הללו, שלא לדבר על לחץ בכלל של תינוק חדש במשפחה!! אז היינו גם צריכים את הלחץ של אי אספקת המוצרים בזמן??!!
אני ואישתי קנינו ושילמנו במיטב כספנו כבר בתאריך: 23/01/09 ואנו נפגענו פגיעה נפשית ורגשית מכל המחדל של רשת "מוצצים". אישתי הייתה צריכה להשתחרר מבי"ח ביום שבת, אך נאלצנו לחכות עוד יום שלם כמעט כי לא היו לנו המוצרים של התינוקת - במועד שהיו צריכים להגיע! יש לציין, שעוד בסגירת החשבון עם רשת "מוצצים" בראשון לציון אמרו לנו העובדים גם שאספקת המוצר היא: תוך 48 שעות מרגע ההתקשרות לסניף ודבר זה גם מעוגן בחוזה ההתקשרות. כך שרשת "מוצצים" לא עמדה בהתחייבות שלה כלל. אנו עמדנו בהתחייבות היות ושילמנו כבר על המוצרים כחודשיים לפני שאישתי ילדה - לא מקובל כזה מחדל!!!
אי לכך ובהתאם לזאת, אני דורש פיצוי הולם לכל המחדל של רשת "מוצצים" ובהקדם!!!
מאיר חדוות,
סל' : 0542010901.


עצבים ועלבון סוג הנזק :

מוצצים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה