פרטי התלונה

תלונות מוצצים

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מוצציםשעות פתיחה מוצצים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדודהאורגים 2, בית הצומת, אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.שמי ויקי .בשעה טובה נולד לי ילד מתוק וקבלתי מתנה (באיחור של חודשים)מחברים של אמא שלי ולא היה פתק החלפה באריזה.שתי חליפות מקסימות אך קטנות בשביל התינוק שלי(מבחינים בזה בלי בעיה).רציתי להחליף אותן למגן ראש ללול .הגעתי לקופאית שמה שוש והיא גם אחראית משמרת.שתשובה הקרה שלה הייתה "אם אין לך פתק החלפה לא ניתן להחליף".המוצרים ארוזים באריזה מקורית ואפילו באריזת מתנה של "מוצצים" ושקית שלהם.שוב בקשתי ממנה לעזור לי כי התינוק שלי גדול בהרבה מהמידה שקבלתי,גם אם תזכה אותי במחיר של קופה יספק אותי(במקרה אם זה נקנה בעונה ועכשיו זה סוף עונה אני מקבלת פחות מסכום שנקנה).עדיין היא חייבת פתק החלפה או קבלה ואם אין ,בעיה שלי .פניתי לשירות לקוחות .חזרה אלי רחל ושמע את הבעיה שלי וענתה לי באותו משפט."לא ניתן להחליף בלי קבלה".היא תנסה לעזור לי אם אני אתן לה פרטים של הקונים עם תאריך ואמצעי תשלום.בקשתי ללכת לקראתי כי לא נעים ולא ניראה לי הגיוני להתקשר לאנשים ולשאול אותם את מה שהיא מבקשת.היא אמרה שהיא תפנה למנהל שלה אבל לדעתה התשובה לא תשתנה.היא חזרה אלי למחורת(יום שלם בשביל לשאול את המנהל שלה!!!!!!)ואמרה לי שהתשובה שלילית ושהיא דברה עם סניף אשדוד ואמרו לה שהבאתי מוצר בלי אריזה.אני כבר לא יודעת מי משקר ?המוכרת באשדוד או רחל משירות לקוחות שלקח לה יום שלם לבדוק את העניין הזה.ניראה לי לנכון לפנות אליכם,כי אני תקוע עם שתי חליפות חדשות וארוזות שלא ניתן להחליף אותן,אלה לתרום לנזקקים.יש לי שני ארועים של הולדת בנים אצל חברים וגם להם אני לא יכולה להביא אותן(המידה מתאימה להם),כי אם הם לא יאהבו הם לא יוכלו להחליף.היה ממש לא נעים להתחנן כדי להחליף מתנה.מומלץ לקחת רעיון מ"שילב" ,הדבקת פתק החלפה על המוצר עצמו או משהו בסיגנון כדי לא להגיע למצב של הגעה לחנות בלי פתק החלפה.ב"שילב מדביקים את המדבקה אפילו על בקבוק עם "אלכוהל 70%" שעולה 7 ש"ח.וזה מקל על כולם.תודה רבה על ההקשבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אין דרישה מיוחדת חוץ מהחלפת הפריטים על מוצר אחר פתרון נדרש :

מוצצים שירות לקוחות

, תגובה:
רחל - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום, בגדול לא רציתי כלל להשיב לכם או ללקוחה .
ראשית כי הלקוחה קיבלה תשובה תוך זמן קצר מאוד (לפי חוק זמן תגובה עד 14 יום)מיקצועית עיניינית והסבר מקיף.
ולכם איני מכירה את הגוף שלכם , אני עונה ללקוחות שפונים אילנו ישירות או דרך אימון הציבור.
ובכול זאת אני עונה לכם כי יש ללקוחה הזו תעוזה וחוצפה לפנות אלכם ולהפנות אצבע מאשימה כלפי רשת מוצצים.
על פי חוקי המדינה (ראה המועצה לצרכנות /חוק הגת הצרכן)ברגע שלרשת יש נהלים מפורסמים לעיני כל, נהלים אלה שרירותיים ועל פי הם אנו נוהגים בכלל סניפי הרשת.
אחד מהנהלים הוא שבמידה ולקוח רוצה להחזיר מוצר ההחזרה תתבצע בתנאים הבאים:
תוך 14 יום , שהמוצר חדש ובאריזתו , ועם פתק החלפה/חשבונית.
הגברת הגיעה עם המוצר איננו יודעים מתי נרכש , ללא פתק החלפה המציג בכמה נמכר(רשת דינאמית מבחינת מבצעים)וגם המוצר היה פתוח וללא אריזה מקורית.
מבחינתי לאחר תחקור הקופאית אלו הם הממצאים שקיבלתי ומכוון שלא נוכחתי במקום אין ביכולתי לשער או להתייחס למידע אחר.
ולהציג אותנו כרשת קופאית או נציגת שירות לקוחות כשקרנים זו אמירה שאני לא מתכוונת להתייחס אליה.
ולמרות הכול הלקוחה לא עמדה בנהלי הרשת על כן לא הוחזרו /הוחלפו
המוצרים.

תגובה:
ללא פרטים אך נרכש המוצר סניף ואמצעי תשלום לא נוכל לעזור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה