פרטי התלונה

תלונות מוצצים

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מוצציםשעות פתיחה מוצצים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע של רשת מוצצים וחברת משכל איתה הם עובדים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 2010 אני ובעלי רכשנו חדר שינה לתינוק (שידת החתלה ומיטה) בחנות מוצצים בבאר שבע, חדר שינה מיוצר ע"י חברת משכל.
על פי החוזה של החברה כעבור 31 ימ עבודה חדר שינה יהיה מוכן, וברגע שאנו מודיעים ומסדירים את התשלום המלא חדר השינה יסופק לנו חדר שינה תוך שני ימי עבודה. מכיוון שתאריך לידה המשוער שלנו היה בתקופת החגים, החלטנו שאנו לא מחכים עד ללידה ונבקש שיספקו לנו את הרהיטים לפני הלידה, חיכינו שיעברו 31 ימי עבודה, התקשרנו לחנות ונאמר שהחדר הגיע, הגענו שילמנו ובעת תיאום אספקת החדר נאמר לנו שזה יגיע "היום מחר, אנחנו נודיע שעה לפני". כאשר הסברנו שזה לא מקובל כי לא ייתכן שנשב ונמתין בבית "היום מחר בהתראה של שעה" בחנות נאמר שזו המדיניות. אחרי ששוב הסברתי שזה לא מקובל ואפילו לא חוקי, אמרו לנו, "אל תדאגו, נסתדר איתכם". כעבור שעתיים מתקשרים ומודיעים לי שבעצם החדר לא הגיע וכשיגיע הם יתקשרו לתאם אספקה. הגענו שוב לחנות כבר כועסים (זו הייתה פעם שנייה באותו יום שהגענו מלהבים לבאר שבע) נאמר לנו שוב שהייתה טעות ובכלל תאריך ךידה המשוער שלי עוד לא הגיע - כאשר ניסינו להסביר שלתאריך לידה משוער שלי אין קשר לחוזה שנכתב ע"י החברה נתקלנו בתגובה זהה. אמרנו שאם חדר השינה לא יגיע תוך שני ימי עבודה אנו נבטל את העסקה ונדרוש את התשלום חזרה.
כעבור שני ימי עבודה קיבלנו את חדר השינה, שלוש מגירות מתוך 7 היו פגומות ושתי דפנות המיטה היו פגומות. ציינו את זה בטופס שביקשו מאיתנו לחתום עליו, וגם דיברנו עם החנות - הם אמרו שיעבירו את התלונה לטיפולה של חברת משכל. נדנדנו כמעט שלושה שבועות עד שנקבע תאריך בו יגיע נציג מהחברה. הנציג הגיע ב-14/10, מגירה אחת סידר, אחת החליף במגירה שבורה אחרת, והשלישית לא סידר כי לא ידע שגם שם יש בעיה. במיטת תינוק סידר את שתי הדפנות, כאשר ניסה לסדר רגלית פלסטיק של השידה, שבר חלק מהפנל החיצוני של השידה. ביקשנו שיחליף את המגירה השבורה, ואת המגירה שלא ידע עליה, ואת החלק השבור. הנציג אמר שיתאמו איתנו תארך בהמשך. כעבור שבועיים התחלנו שוב להתקשר לחנות מוצצים כדי שיעזרו לסיים את הסאגה הלא נגמרת, שלחנו יילים, חזרו אלינו ושוב שלחנו מיילים, לבסוף כשכבר נמאס לנו (אחרי כמעט חודש) אמרנו לחברת מוצצים שאנו מגישים תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות כי לא ייתכן שרכשנו את החדר ב21/7/10 ואנחנו כרגע בנובמבר והסיפור לא נגמר!!!
תיאמו לנו יום שיגיע הנציג ונאמר שהוא אמור להביא איתו גם פיצוי על עוגמת הנפש. הגיע נציג, סידר את כל הליקויים לשביעות רצוננו ואת הפיצוי לא קיבלנו. התקשרנו ל"מוצצים" אמרו לנו שיבדקו, ואז אמרו שלא ייתכן, ואז אמרו שוב שייבדקו! כעבור שבוע שלא קיבלנו תשובה התקשרנו שוב, נאמר לנו שדיברו איתנו ושלחו לנו את הפיצוי! (אף אחד לא דיבר איתנו), הנציגה ביקשה שנמתין על הקו, המתנו על הקו 25 דקות, אחרי 25 דקות ניתקנו וניסינו להתקשר שוב, לא הצלחנו לתפוס את הנציגה אלא רק דרך מרכזייה (כי היא לא ענתה בקו שלה) בשלב זה כבר מאוד כעסנו! הנציגה אמרה "כן זה התנתק אז מה אני אשמה שאתם לא עונים לממתינה (חבל באמת שהיינו מנומסים וחיכינו על הקו כבקשתה) ואז היא אמרה שהיא מנסה לסדר את זה אבל אם אנחנו כל כך כועסים אז שנטפל בזה לבד והיא תתן לנו טלפון של החברה! ובכלל היחברה לא אמורה לפצות אותנו. לבסוף אחרי שבוע נוסף הגיע הפיצוי והתקשרו אלינו לתאם את הבאתו - במקרה היינו בבאר שבע באותו היום ונכנסנו לסניף, הביאו לנו את השקית שלא הספקנו לפתוח אותה כי התינוק בכה. בביץ גילינו שזה שתי "כירבוליות" מחנות "סופרסל שערכן כשלושים שקלים. אני לא מבקשת שום דבר מהחברה, אבל זה פשוט חוסר כבוד וזלזול שכאלה לא ראינו בחיים!!!
אני כועסת על חנות "מוצצים" כי לכל אורך הדרך ניתקלנו בקשיים מרגיזים ולא מתקבלים על הדעת, אני כועסת על חברת "משכל" שלא רק הם מספקים רהיטים פגומים הם גם לא נותנים שירות ללקוחותיהם, והכעס שלי שוב מופנה ל"מוצצים" שלא הצליחו לסיים את הפרשה בצורה מכובדת!
עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מוצצים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה