פרטי התלונה

תלונות מוצצים

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מוצציםשעות פתיחה מוצצים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ואי החלפת עגלה חדשה שהתקלקלה נושא התלונה:
‏שבת ‏12 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
האומן 17 כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד

בתאריך 16/01/2011 רכשתי בחנות "מוצצים" בירושלים מוצרים לתינוק ובכללם גם עגלת תינוק של איזי בייבי דגם סקאי סטארלייט. שעלתה לא מעט .
לפתע לאחר כחודש וחצי "נתקע" מנגנון הגגון של העגלה כך שלא ניתן היה להחזיקו במצב פתוח.
כל הורה שמשתמש בעגלה יודע שגגון בעלת תינוק הוא אחד הדברים החשובים- הוא מגן על התינוק מפני רוח/ גשם/ושמש .
פניתי לחנות "מוצצים" בשכונת תלפיות בירושלים, שם רכשתי את העגלה וביקשתי לתקן את הגגון. אחראי המלאי הסביר לי כי לא ניתן לתקן זאת בחנות וכי יש צורך בשליחת העגלה לחברה. למרות שחשבתי שמן הראוי היה לתת לי חלק חדש הסכמתי וביקשתי עגלה חלופית לתדהמתי העגלה שהוצעה לי הייתה במצב מביש, מלוכלכת,ובנוסף, החלק שהתקלקל היה "אמבטיה" ואילו העגלה החילופית הייתה טיולון שלדברי האחראי ניתן לשים בה תינוק... אדגיש,שאין אפשרות לשים תינוק בגיל חודשיים בטיולון מפני שאין אפשרות שכיבה מלאה והתינוק לא יציב. הסברתי לאחראי שאני רכשתי עגלה עם אמבטיה ולכן מן הראוי שגם העגלה החלופית תהיה עם אמבטיה, מה עוד שאני סטודנטית והתינוקת שלי "מבלה" בעגלה שעות רבות. לצערי הרב, נתקלתי באטימות וביחס מזלזל מצד עובדי החנות שסירבו למצוא לי פתרון וחמור מכך, מכיוון שהגעתי במוצאי שבת , מנהל החנות סרב לדבר איתי בטענה שהמנהל לא מדבר עם לקוחות במוצאי שבת!
מוכרי החנות גילו חוסר הבנה בסיסי וחוסר רצון לתת שרות ולמצוא פתרון ללקוח שבסך הכל בא עם בעיה פשוטה שאין חולק על העובדה שהזמן שבו התרחשה התקלה בעגלה עדיין בתוך תקופת האחריות. חנות "מוצצים" לא ניאותה לספק לי חלק חדש או עגלה חילופית נאותה וזאת למרות שהסכימו להודות כי התקלה בגגון אינה באחריותי וכי יש אחריות לעגלה .מוכרי החנות הגדילו לעשות והפנו אותי(!) ליבואן שאנסה לסגור איתו את הטיפול בבעיה אך אינני מבינה מדוע עליי לפנות ליבואן כאשר אני רכשתי את העגלה מהחנות ולא ישירות מהיבואן. לעניות דעתי, מינימום של שירות, זה שהחנות שבה רכשתי את המוצר תדאג לפתרון הבעיה ולא תתחמק מאחריות ותגלגל את הבעיה הלאה.

אודליה בן ארצי
050-8760005
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת העגלה במקום או קבלת עגלה מתאימה לזמן התיקון פתרון נדרש :

מוצצים שירות לקוחות

, תגובה:
רחל-שירות לקוחות שם ותפקיד:
לקוחה טופלה באופן אישי מול מנהל הסניף, התבקשה להגיע לסניף להראות את הגוון והוא ימשיך טיפול עימה. לקוחה הסכימה תגובה:
לקוחה טופלה באופן אישי מול מנהל הסניף, התבקשה להגיע לסניף להראות את הגוון והוא ימשיך טיפול עימה. לקוחה הסכימה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה