פרטי התלונה

תלונות מוצצים

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מוצציםשעות פתיחה מוצצים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא טוב + הוספת פריטים לחשבונית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביג באר-שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 5.5.2011 נכנסתי לסניף מוצצים בביג באר-שבע,הסניף היה ריק,כל המוכרות ישבו על כיסאות סביב קופות ואף אחת לא ניגשה לשאול אם אני צריכה עזרה,כשביקשתי לעזור אחת המוכרות עשתה ממש טובה,הראתה לי את הסטנד עם גופיות וישר ברחה,את המוצר הבא כשלא מצאתי שוב ניגשתי לקופות וביקשתי לעזור (אותו סיפור). סיום הקניה היה בכלל נהדר,לחשבונית שלי באיזשהו אופן מיסטורי נוספו שני פריטים בסוף החשבונית,פריטים שלא הבאתי לקופה ובכלל לא חשבתי לקנות(מברשת+מסרק ראש ב - 11.90 וספוגלתינוק ב -3.90), עלות שני הפריטים הינה - 15.80 ש"ח,זאת גיליתי רק בבית כשבזמני הפנוי עיינתי בחשבונית. התקשרתי לסניף,בסניף נאמר לי שאני צריכה להביא להם את הפריטים שלא התקוונתי לקנות והם יזכו אותי. באמת תודה,פריטים אלו לא נכנסו אפילו בטעות לשקית שלי עם הקניות.
אני לא מתגוררת באיזור דרום,קפצנו לסניף זה בדרך לביקור אצל הורים,ואין לי אפשרות להגיע בזמן הקרוב לשם לכל הבירורום.
תמיד נהנתי מרשת "מוצצים" כל הזמן קונה בסניף בראשון לציון שירות מעולה,מוכרות מצויינות, סניף באר-שבע פשוט אכזבה.
אינני מתקוונת לוותר על כספי,אומנם מדובר ב-15 ש"ח ו 80 אגורות,אבל פשוט לא פייר שעושים דברים כאלה.
ברצוני לבקש לברר את העיניין עם הוספת פריטים לחשבונית ולהחזיר לי את כספי.את שם המוכרת אינני יודעת,שם הקופאית טטיאנה סטרקובסקי,החשבון נעשה ב 5.5.2011 בשעה- 15:39.

תודה על התייחסות.
סבטה
כספי סוג הנזק :
החזרת כסף בעבור הפריטים שלא נקנו. פתרון נדרש :

מוצצים שירות לקוחות

, תגובה:
רחל - שירות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקבל את תלונתך על השירות אותו קיבלת בסניף ב"ש ביג.



עם קבלת פנייתך, היא נבדקה לעומק,

ולהלן תגובתנו בנושא:

* בכל סניפי הרשת מתקיים תדריך צוות עם החלפת משמרות,

עולה מהבדיקה כי, בעת הגעתך לסניף, זהו היה בדיוק זמן התדריך, ועל-כן כל נציגי הסניף ישבו ליד הדלפק.

אין מהדבר היה אמור למנוע ממך קבלת שירות, אך הצוות קיבל רושם שהינך מסתדר ועל כן עשה שיקול מוטעה באי הענקת השירות.



* בנושא הטעות בחשבונית- איננו יכולים לדעת באופן וודאי מה קרה בעת ביצוע החשבון בדלפק,

אך, אנו משערים כי, ככל הנראה שהנציגה בדלפק נשאלה על מחירם של הפריטים שחוייבת, הנציגה העבירה אותם במחשב על מנת לבדוק את המחיר

ושכחה לאחר מכן למחוק אותן מהחשבונית, וכתוצאה מכך חוייבת עליהם.



צר לנו אם חווית עוגמת נפש מהיחס אותו קיבלת לטענתך בסניף,

כל נציגי הסניף ננזפו והובהר להם כי לא מקובל עלינו יחס שכזה ושבמידה והוא ישנה הם יאלצו לשאת בהשלכותיו.

המקרה אף הועבר ללמידת לקחים בקרב כל מנהלי הסניפים.



* ממכתבך הבנו כי הסניף הכי קרוב אלייך הינו ראשל"צ, על כן תוכלי להגיע לסניף זה על מנת לקבל את כספייך חזרה בסך 15.80 ש"ח.

סניף ראשל"צ מיודעת לכל הנושא.




רשת מוצצים עושה כל יכולתה להבטיח ללקוח חווית קניה מהנה ,

וכן חרתנו על דגלנו את כל נושא השירות ללקוח, שמבחינתנו זה במקום הראשון.

ואנו עושים כל שביכולתנו לעמוד בכך וליישם זאת בשטח.

נשמח מאוד אם תמשיכי להימנות בין קהל לקוחותינו הרחב ונשמח לעמוד לרשותך גם בעתיד.

תגובה:
קבלת הכסף שחוייבה בשגוי מהסניף הקרוב אליה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה