רחל-שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
ראשית, אנו שוב מציינים כי אינכם מוכרים כארגון שרשאי להפנות אלינו תלונות,
קיימים רק שני ארגונים הרשאים והינם אימון הציבור והמועצה הישראלית לצרכנות.
אינכם יכולים רק להמליץ ללקוחות שיפנו לשירות לקוחות מוצצים ולא להפנות אתם אלינו, מאחר וזוהי התלונה האחרונה שנענה לכם.
ולעצם פניית הלקוחה, אם תקראו שוב את תלונת הלקוחה, היא עונה לעצמה על הפנייה:
1. נאמר לה כי יודיעו לה שעה קודם - ועל כן אם היא החליטה לקחת יום חופש, זה על פי שיקולה בלבד.
2. נאמר לה כאשר התקשרה שיגיעו בסביבות 3,4- בסביבות זה בערך ולא מן מדוייק.
וכעת לתגובתינו:
בגב טופס ההזמנה אותה ביצעו הלקוחות מצוי תקנון הרשת אליו אנו מחויבים. כפי שמצוין בתקנון: "ביום אספקת הרהיטים שתואם עמכם, תינתן הודעה טלפונית כשעה לפני הגעת המובילים לביתכם".
במידת האפשר, אנו משתדלים להתגמש ולבוא לקראת הלקוח, אך סדר ההגעה אל הלקוחות נקבע בסופו של דבר בהתאם למסלול אותו מתכנן המוביל, כפועל יוצא מן הכתובות אליהן עליו להגיע באותו יום.
רכב ההובלות מתחיל מהצפון דרומה, ועל כן לא ידעה לנו שעה מדוייקת להגעה ללקוחה, ולפיכך נמסר לה "בסביבות", הלקוחה ידעה נתונים אילו ויכלה לעשות שיקולים לעצמה. במידה וידעה כי יש לה בדיקה רפואית- כאשר תיאמו לה את המועד ליום ראשון יכלה לומר כי לא יכולה ולדחות ליום אחר בו יותר נוח לה ופחות לחוץ.
לאור כל תשובתינו, נמצא כי הנזק שהלקוחה טוענת- בזבוז זמן, היה עפ"י שיקולה בלבד, ולא כי רשת מוצצים ביקשה ממנה, היינו מאוד ברורים בתיאום שלנו מולה וכן בהסברים שלנו.
|
תגובה: |
אין כל עילה לטענותיה. |
פתרון: |
|
|