פרטי התלונה

תלונות מוצצים

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מוצציםשעות פתיחה מוצצים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לתקן מיטת מעבר שנקנתה למרות שנמצאת במסגרת אחריות החברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לסניף מוצצים בבני ברק בשל שבר של קרש במיטת מעבר שקניתי מהם.
לתומי קיבלתי תשובה אבסורדית ביותר מסגן מנהל בשם איגור.לטענתו ישלח את החלק השבור לייבואן ועליי לחקות כמה שבועות לתשובה ,במקום פשוט להחליף לי אותו בחדש כנדרש וכפי שמגיע לי במסגרת האחריות שיש לי. לטענתו הוא בסך הכל גורם מקשר ביני לבין הייבואן ואין לו צד בעיסקה.אני פשוט המומה מתשובה זו .מיותר לציין שכרגע אין לבן שלי היכן לישון כי המיטה שבורה.לא כל שכן מדובר במחדל שממש שמיטה כזו נשברת.איך היא עומדת בתו תקן בכלל? השבר נגרם כתוצאה מישיבה של הבן שלי על המיטה. יכולתי לדרוש להחליף אותה וזו היתה דרישה לגיטימית ביותר מאחר ומדובר בבטיחות של הילד שלי. בסך הכל ביקשתי להחליף את החלק שנשבר וגם זה נענה בסירוב.
אני המומה מהשירות הקלוקל שלהם והזלזול של אותו איגור שהוא סגן מנהל של החנות שלא נתן לי פיתרון ראוי והשאיר אותי עם מיטה שעלתה לי סכום לא מבוטל ואני לא יכולה להשתמש בה כרגע.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתקן את המיטה שנשברה!!!!!! פתרון נדרש :

מוצצים שירות לקוחות

, תגובה:
רחל-שירות לקוחות שם ותפקיד:
ראשית, למוצר ישנו תו תקן ואישור מכון התקנים הישראלי.
שנית, ברצוני להסב אותך לתעודת האחריות של המוצר, כאשר בתעודה מצויין כי על שבר אין אחריות.

* יש לציין שהמיטה ברשותך מזה מס' חודשים, כאשר בעת רכישתך המוצר יצר תקין מהסניף וראוי לשימוש, ואף שימוש אותך נאמנה עד כה.
איננו יודעים כיצד נגרם השבר, ומבלי להסב אצבע מאשימה, אנו לא נמצאים בביתך על מנת כיצדת התנהלת עם המוצר.

בסיכומו של עניין, בעת שיחתך הראשונה בטלפון מול סגן מנהל הסניף-איגור ובשיחה השנייה בטלפון מול מנהל הסניף הוסבר לך שיש להגיע לסניף ובמידה וישנה אפשרות לסייע לך באותו רגע הם יעשו זאת בשמחה, ובמידה ואין בסניף את החלק הם יצטרכו להזמין את החלק מהספק.
שירות זה הוענק לך ע"י הסניף כרגי כנגד כל ההסכמים בין הרשת לבין הספק ושוב בשל אי אחריות על שבר, ולמרות זאת הוחלט כן להעניק לך חלק חדש וללא עלות.

מתחקיר שלנו עוד עולה כי ביום שני 24/10/11 הגעת עם המוצר לסניף וכבר באותו רגע ובאופן מיידי קיבלת חלק חדש במקום.
מתשמע מכך, כי לא נוצר שום עיכוב בטיפול מולך ולבנך היתה מיטה במיידי לישון בה.
תגובה:
השירות שהלקוחה קיבלה מהסניף היה טיפול מסור, מקצועי ואף מעל המצופה.
אין הרשת רואה מפנייתה כאירוע שגרם לה לעוגמת נפש, אלא קיבלה שירות טוב מאוד כפי שאנו נוהגים כלפי כל לקוחות הרשת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה