פרטי התלונה

תלונות מוצצים

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מוצציםשעות פתיחה מוצצים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 02/05/12 ניגשנו בן זוגי, אני ושתי אחיותיי לרשת מוצצים בראשון לציון ברח' לישנסקי במטרה לרכוש חבילת לידה. חזרנו לחנות בפעם השנייה לאחר שביצענו סקר והחלטנו שאנו מעוניינים לרכוש את חבילת הלידה.
הגענו בערך בשעה 20:15 לחנות כאשר אנחנו יודעים שהיא נסגרת בתשע, ולאחר סיבוב או שניים בחנות סיכמנו עם אשת המכירות שעזרה לנו, יהודית רחמן, שאנו מעוניינים לרכוש את החבילה. כאשר שאלה אותנו אם אנחנו רוצים לאסוף כבר עכשיו את מה שמגיע לנו במסגרת החבילה או לבוא ביום אחר, שאלנו אם לא מאוחר מדי כי ראינו שכבר החלו לכבות את האורות בצד השני של החנות. היא ביקשה שידליקו את האור ואמרה שאין בעיה להמשיך ולרכוש את המוצרים עוד היום. הגבנו בשמחה שכן בכך חשבנו שאנו חוסכים בזמן במקום להגיע שוב. אך כאשר הגענו לקופה הגיבה הקופאית (שמה היה דיאנה איצחקוב) ב- "אוףףף" והסתכלה על השעון ורגזה על כך שאנחנו מעכבים אותה. הרגשנו מאוד לא נעים ולא הגבנו אך יהודית ואנחנו המשכנו בתהליך. לצערי מכאן המצב הלך והידרדר והרגשנו מותקפים מכל הצדדים. מצד אחד, יהודית שניסתה לעזור לקופאית לעדכן את ההזמנה במחשב, ובמקביל שואלת אותנו במהירות מה להוריד או להוסיף לרשימה. מצד שני הקופאית שכל רגע מנסה לבקש מאתנו פרטים ומקדמה על החבילה. קופאית שלישית ניסתה "רק לברר" איך אנחנו מתכננים לשלם כי היא רוצה לסגור את הקופה.
אחת מאחיותיי העירה ליהודית שהם יוצרים מצב מלחיץ, ממש לא נעים, והורסים לנו את חווית הקנייה שאמורה להתנהל ברוגע ובאושר, בעיקר כשזה ילדנו הראשון, הכול חדש לנו והיינו צריכים את הזמן שיקדישו לנו.
בעלי באותו רגע רצה לבטל העסקה וכבר היה קרוב לדלת עם אחיותיי. אני, בצער, הלכתי אחריהם. יהודית התנצלה בפניי אך הסכמנו להישאר בעיקר בגלל שאני כבר בחודש שמיני וכל יציאה מחוץ לבית קשה לי. יהודית השתדלה שהקנייה לא תהיה בלחץ, אך עדיין הרגשנו את הדחף לבחור מוצרים במהירות.
לסיום, עליי לסכם שלצערי הרב נותרנו עם טעם מר בפה מהחוויה. אחת מאחיותיי, שגם היא בהריון ראשון, לא תחזור לחנות בעקבות החוויה שאני עברתי. אני מקווה שסניף ראשל"צ יפיק לקח מהמקרה וכאשר יש צורך לסגור את החנות לא יגידו ללקוחות מצד אחד שהם יכולים להישאר ומצד שני ללחוץ אותם לקנות דברים מהר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

מוצצים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה