פרטי התלונה

תלונות מוצצים

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מוצציםשעות פתיחה מוצצים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה וחוסר אינפורמציה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי כסא בטיחות במוצצים וכשהגעתי הביתה גיליתי את אותו הכסא בחנות "טוילנד" ב-200 ש"ח פחות. מאחר ומוצצים כותבים שהם מתחייבים למחיר הנמוך ביותר ניגשתי לשם וניסיתי לדבר עם מנהל החנות, ערן, שהתייחס אלי מייד כלאוייבת. הוא אמר שזה לא כולל אתרי אינטרנט. כששאלתי מדוע אין כוכבית שמציינת זאת הוא אמר שאין וזהו. אחר הוא טען שהם יתנו לי מוצר מ 2011 וכשעניתי שקניתי עכשיו מוצר מ 2011 הוא החליט שזה בכלל לא אותו הדגם (ביקרתי בחנות טוילנד ומדובר בדיוק באותו הדגם) אחרי החלפת דברים עם המנהל נאלצתי להגיע לבית החולים עם כיווצים חזקים ברחם.. הם לקחו לי 7% על החזרת המוצר למרות שבחוק זה 5%. לאחר כמה ימים התקשרתי לשירות הלקוחות ודיברתי עם רחל שמסרה עניין אתר האינטרנט מצויין בתקנון ויש לקרוא אותו. שאלתי אותה אם היא קוראת את התקנון של כל חנות לפני שהיא רוכשת בה. היא ענתה שתחזור אלי עוד באותו היום עד 15:00 עם תשובה והיום כבר שבוע וחצי אחרי ועדיין לא שמעתי ממנה.
כספי סוג הנזק :
אני מעוניינת בתשובה קונקרטית ובהפסקת הטעיית הציבור. זה פרט מספיק חשוב לכוכבית פתרון נדרש :

מוצצים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה