|
|
|
|
|
|
שלחנו עגלה לתיקון והחזירו לנו אותה לא מתוקנת |
נושא התלונה: |
יום שלישי 10 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון לב תלפיות |
כתובת: |
תלפיות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קנינו עגלה של פג פרגו חדשה מהחנות בתאריך17/10/2012 כעבור חצי שנה משענת הגב של התינוק נתקעה ולא ירדה בצורה ישרה ובנוסף לכך הגגון של העגלה התנתק מהבד והוא זז בצורה עקומה. שלחנו את העגלה לתיקון בתאריך22/5/2012 כעבור שלושה שבועות העגלה חזרה מתיקון כשבאנו לקחת את העגלה העגלה מחינתנו לא הייתה תקינה ולא תיקנו את הדברים כמו שצריך. ועל זה הסכים איתי המוכר בחנות שנקרא עידן.לאחר מכן העגלה נשלחה לתיקון נוסף ונאמר לנו שאין מה לתקן. והם לא רואים בעיה בעגלה. המוכר בחנות שנקרא עידן אמר שאין מה לעשות והוא מקשיב רק לאיש שנקרא פופיק ומה שהוא אומר זה נכון ואין מה לעשות.
|
|
|
|
|
|
|
|
מוצצים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|