פרטי התלונה

תלונות מוצצים

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מוצציםשעות פתיחה מוצצים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילול משווע בכספי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני כחודשיים וחצי אני ואשתי רכשנו עגלה מדגם MIMA XARI FLAIR + סל קל עם מתאם לרכב מדגם EBESAFE. ברוך השם ובשבוע שעבר ביתי הבכורה נולדה, וכאשר הגעתי לאסוף את העגלה והסל קל הסתבר שהמתאם לא הגיע והעגלה הגיעה בצבע אחר. ראשית, לא עודכנו במתרחש ונאלצתי להמתין בסניף כ 3 שעות יום אחר יום. את הילדה הוצאנו מביה"ח ללא מתאם לקשירת הסל קל (מתאם ששוכנענו לרכוש ע"י המוכרת במוצצים וזאת לאחר שהסבירה את חשיבותו הרבה). כך שלא חיברנו את הסל קל למתאם הרכב כפי שהיינו אמורים. תחושות ורגשות אלה ליוו אותנו גם בעת שכל ההורים הטריים הוציאו את ילדיהם מביה"ח בעגלות חדשות ומפוארות כפי שאני רכשתי. לכן נאלצנו להחזיק ולסחוב את הסל קל ביד. יום לאחר מכן הגעתי שוב לסניף הרשת, והפעם הגיע העגלה בצבע הנכון, רק שהגלגל היה שבור והעגלה הייתה בלתי שמישה,כך שלמרות בקשת הרופא בביה"ח לא יכולנו לקחת את הילדה לקופ"ח ולטיפת חלב יום לאחר השחרור. כאשר העגלה כבר הגיעה אלינו עם הסל קל, הסתבר לנו מיד כי חסרים חלקים בכיסוי העגלה. לאחר שיחה שלנו עם צוות ההנהלה הוסבר כי הנושא בטיפול ונקבל את הכיסוי החסר. כמו כן, הובטח לנו פיצוי על כל מה שעברנו ואין צורך לציין איך אישה/אמא לאחר לידה שדאגה לרכוש את את המוצרים מספר חודשים מראש וזאת תוך כדי דאגה, כי ביום לאחר הלידה לא נצטרך לתזז עצמנו ולהיות מוטרדים מחוסרים בהזמנה ששילמנו עליהם בטרם עת. לאחר שיחה היום מול הסניף, הוסבר לנו כי הנושא עדיין בטיפול וכי " גם אם נקבל את התשובה שלא ניתן לעזור לנו נצטרך להסתפק בתשובה- לא" . עליי לציין כי כל העובדים ראו אותי מטורטר מספר פעמים, מתקשר ומגיע לסניף מספר רב של פעמים. כמו כן הוסבר כי אם נרצה לבטל עסקה, העסקה תבוטל. עליי לציין כי, בשלב זה שבו אנו תלויים בעגלה ובסל קל , לא אוכל לבטל עסקה ולהמתין למוצרים חדשים. עליי לדעת האם כדאי לפרסם זאת בפייסבוק או בתכנית חיסכון וכדומה וזאת רק על מנת שאקבל בהקדם את שמגיע לי ושלמתי עליו. אנא עזרתכם בכך בהקדם...

בברכה,
עמירם ומור *********
כספי סוג הנזק :
קבלת המוצר שהזמנתי+ הפיצוי שהובטח לי פתרון נדרש :

מוצצים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה