פרטי התלונה

תלונות אלוני

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרצפות לקויות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מושב משמרת כתובת:
מושב משמרת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2007 פנינו למרכז עודפים של אלוני במושב משמרת ונפגשנו עם נציג מטעמם בשם מני אשר מסר לנו כי הסחורה שנמצאת במרכז העודפים איננה פגומה אלא עודפים בלבד. הזמנו מאלוני ריצוף "ציפחה" (אבן טבעית) בגודל 30X30 ל- 60 מ'. לאחר כמה ימים מביצוע ההזמנה התקשר מני ממרכז העודפים במשמרת ומסר שחלק מהמרצפות בגודל הנ"ל חסרים במלאי ושאל אם אנו מעוניינים באותה מרצפת בגודל 60X30. (אני חייבת לציין ששאלתי את מני מספר פעמים אם המרצפות זהות לחלוטין לדוגמא שהוזמנה בתחילה ומני מסר שזה זהה לחלוטין. לאחר שסופקה הסחורה שלא הייתה לטעמנו מכיוון שהמרצפות בגודל 60X30 היו מאובקות ועקומות בצורה שנראית לכל עין, הזמנתי את מני לביתי כדי שיתרשם בעצמו מהסחורה שהגיעה. לטענתו ככה צריכה להראות הציפחה וזה היופי שבה כי זוהי אבן טבעית וציין שלאחר מריחת "סילר" המרצפות בגדלים השונים יקבלו אחידות. המשכנו את העבודה בהסתמך על כך שה"סילר" יעשה את הפלא שמשפחת "אלוני" דיברה עליו. לאחר 4 מ' של ריצוף ציין הרצף שהאבנים מאוד מאוד עקומות. התקשרנו לשירות לקוחות ונשלח אלינו מפקח בשם זאב (054-5688221) אשר דבק באותו עיקרון של ה"סילר". ובנוסף הוא אמר: "גברת יש לך בובה של אבן". ועל סמך תגובותיהם הזהות של מני וזאב המשכנו את עבודת הריצוף. לאחר כשבועיים מתום הריצוף מרחנו את הסילר (שעלה לנו 400 ש"ח) והחומר נשאב לתוך האבן ללא כל השפעה. עם בוא הגשם חשבנו כי המים יעשו את פעולת הניקיון מהאבק אך ללא הועיל יתרה מכך, בגלל פיתול האבן המים לא זורמים ישירות לביוב אלא מתיישבים על האבן ויוצרים שלוליות. במהלך כל החודשים שאחרי ניסינו, רצינו והתאמצנו לקבל עם האבן כמו שהיא, ראינו שזה בלתי אפשרי מכיוון שהחצר נראית כל הזמן מלוכלכת. בתאריך 15/10/08 שוחחנו שוב עם המפקח זאב ומחובתי לציין שהופתעתי לטובה שביום למחרת הוא הופיע על דלתי כדי לבדוק את הריצוף. לאחר סיור במקום, זאב הודה כי האבן מפותלת ומאובקת "אבל אי אפשר להחזיר חליפה לחייט לאחר שנילבשה" ושהרצף היה צריך להתייחס לזה ולא להמשיך בריצוף. חשוב לציין כי זאב נכח במקום ודיבר איתנו ועם הרצף במהלך הריצוף (הדברים שנאמרו נרשמו מעלה). זאב הציע לשלוח חברה שתבצע ניקוי באבן ושעלינו יהיה לשלם 50% מהעלות (האם זה הגיוני?????) מה שלא יפתור גם את בעיית הפיתול, ולכן סרבנו. זאב מסר כי הוא יבדוק את התקן לגבי סוג האבן הנ"ל ויחזור אלינו עם פתרון, "לא דובים ולא יער". לסיכום: זאב טרם חזר אלינו בנושא ובהתחשב בהצעה הראשונית שלו שאנו נוציא כסף נוסף מכיסנו (לאחר שהוצאנו קרוב ל-13,000 ש"ח בגין הריצוף כולל העבודה) החלטנו לפנות אליכם. נשמח אם תטפלו בנושא זה כי לחצר אני לא יוצאת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הריצוף ותשלום בגין העבודה פתרון נדרש :

אלוני שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה