פרטי התלונה

תלונות אלוני

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרצפות מתפוררות< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חוצות שפיים כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
[email protected] נשלח בדואר רשום
נעמי ועמוס לוי
רח' ברק 31 , באר שבע 6.12.11
טלפקס: 0774509960
נייד 252695 2– 052.

לכבוד
הנהלת מרצפות אלוני
מתחם חוצות שפיים
ת.ד. 33. מיקוד - 60990

רכשנו את מרצפות ביתנו אצלכם לפני 3 שנים, ואנחנו לא מפסיקים להצטער על כך! כבר בסיום הריצוף התלוננו בפניכם על כתמים שנוצרים בעקבות כמעט כל דבר שנופל על הרצפה.
כידוע, טענותיכם שלא עשינו טיפול מתאים לאחר הריצוף, הוכחה כבר בבית המשפט כלא נכונה! נציגכם, כידוע וכמתועד, לא שכנע את השופט ולא הכחיש שבכלל לא נאמר לנו זאת בשום שלב, ולא קיבלנו בע"פ או בכתב הנחיות לטיפול המיוחד! לאחר התכתבויות, לא הגענו כידוע להסכם שתודו באשמתכם ותיקחו אחריות לנזק.
אז פנינו לבית המשפט בבאר שבע אשר פסק בפשרה לטובתנו!
במסגרת פשרה מצידנו הגענו להסכמה שאתם תעשו את העבודה הנדרשת לשיפור מה של הנזק וגם על מנת למנוע כתמים נוספים. ואכן הגיעו אלינו עובדים מטעמכם, ועשו כביכול את שנאמר להם על ידכם – לעשות. .
תוך כדי עבודה הפועלים התיזו חומר על הרהיטים בבית (חדר שינה חדש ויקר מאוד) החלק התחתון והמסילות של החלון הגדול בסלון . בפנלים הם לא נגעו כלל! כך שהכתמים בולטים ומכוערים. (אציין שבתקופה מפסח וכמעט עד ראש השנה כמעט ולא הייתי בבית וכשהייתי - הייתי חולה – יש בידי מסמכים של ביה"ח). כך שלא ניתן היה לטפל בנושא.
למרות הטיפול שנעשה עדיין כתמים מצטברים. לא להאמין שהריצוף קיים רק שנה וחצי אשר מתוכם אולי שליש מהזמן היינו בבית. ואנו רק זוג!
לאחרונה הריצוף פשוט נאכל מתפורר, נישבר, הכתמים חוזרים. אין לנו מושג או הסבר למה שקורה. זה גורם לנו לעוגמת נפש ולצער רב! זה נראה פשוט נורא לדברי בעלי מקצוע איתם נועצנו, מדובר בפגם בייצור! לדבריהם לא יתכן שריצוף חדש, באיכות טובה, במחיר כה יקר, ולאחר טיפולכם יתפוצץ, יתפורר וימשיך לספוג כתמים.
כזכור בבית המשפט אנו הם אלו שבאנו לקראתכם! ויתרנו על פוליש לכל הבית. רק לאחר שהבנו מהי הפעולה אז פנינו אליכם וביקשנו לעשות את 30 המטרים הנוספים שרכשנו אצלכם. בכל מקרה נעשו אולי 10 מטרים מתוך ה 30 אשר רק הוסיפו נזק ועוגמת נפש. ואתם בהתחכמות אופיינית החתמתם אותנו על טופס שאין לנו טענות כלפיכם. לא הייתה לנו ברירה מאחר שאימתם בהפסקת הטיפול שהיה אז בעיצומו! . הרי תוך כדי העבודה לא יודעים מה יהיה הלאה. רק לאחר תקופה ולאחר שדברים שנופלים ממשיכים ליצור כתמים, הבנו כי הטיפול לא עוזר, ואנחנו למעשה הולכנו שולל על ידכם! נראה גם שאתם מנצלים בציניות, את חוסר יכולותינו להיאבק ולהתעמת, בגלל היותנו קשישים ומוגבלים בריאותית.
אנחנו דורשים ממכם להחליף לנו את הריצוף מסוג "סומסום" שבו מדובר, ולשאת בהוצאות המלאות הנלוות לכך! (מרצפות אחרות וכלים סניטרים שרכשנו אצלכם בעשרות אלפי שקלים – סבירות, ואין לנו כל טענות לגביהם! )
מכתבנו זה נשלח אליכם בדואר רשום ובמייל! נא לאשר קבלתו.
אנחנו ממתינים להתייחסותכם המבינה תוך זמן מקובל, לפני פניה מתבקשת לבית המשפט.

בברכה, נעמי ועמוס לוי.
עלבון. התעלמות טוטלית! פגיעה באיכות חיים! סוג הנזק :
החלפת המרצפות. פרוק הקיים וריצוף. הוצאות נלוות. התנצלות! פתרון נדרש :

אלוני שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה