פרטי התלונה

תלונות אלוני

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי והתנערות מאחריות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי דירה מקבלן, כשאחד הספקים לבחירת הכלים הסניטריים הוא אלוני והחלטנו לקחת את המוצרים הנ"ל אצלם בסניף נשר. בדירה 2 חדרי שירותים, ובין שאר הכלים הסניטריים החלטנו לשדרג ל"אסלות סמויות" - (כמובן עם כל הקונסטרוקציה שלהם). נציגת המכירות עשתה טעות בהקלדה, והזמינה אומנם את כל החלקים אותו דבר, אבל בחלק של מיכל ההדחה היא טעתה בספרה אחת ולכן הגיע מיכל הדחה נמוך ולא כמו בשירותים האחרים - דבר שהוא קריטי מבחינת העיצוב, כי יש תכנית לחיפוי מסויים, שהיא זהה לשני חדרי השירותים, וברגע שמיכל ההדחה נמוך זה משפיע על כל העיצוב. הקבלן שקיבל את המיכל מאלוני, כמובן שלא ידע שזה לא מכוון והתקין את המיכל הנמוך. אנחנו גילינו את הטעות כשבאנו לבקר בדירה. כמובן שפנינו מיד לאלוני. בתחילה הם התנערו לגמרי מאחריות, לאחר מכן הנציגה (ז'אנה שמה) אמרה לאשתי "אני גם בנאדם וקורה שטועים". רק שהם לא מוכנים לשלם על הטעות זאת. כבר כשבועיים שאנחנו רודפים אחריהם והם מנפנפים אותנו. בהתחלה הנציגה הזאת, בכל פעם שהתקשרנו אמרו שהיא בפגישה ותחזור אלינו ולא חזרה, לאחר מכן אותו דבר עם המנהלת שלה. דיברתי גם עם שירות הלקוחות שלהם, אבל היא אמרה שזו בעיה שלנו בגלל שכבר התקינו את המיכל, ושהיינו צריכים לפנות לפני ההתקנה. ניסינו להסביר לה ללא הצלחה שמכיוון שזה פרויקט מקבלן והוא עובד ישירות מולם לא היתה לנו אפשרות "לעלות על הבעיה" אלא רק אחרי שהתקינו. משראיתי שהיא לא מתכננת לעזור ביקשתי אחראי. לטענת הנציגה בש"ל אין לה אחראי, ורק לאחר ששאלתי אותה אם היא המנכ"ל ואמרה כמובן שלא, אמרתי לה שכנראה יש מישהו שאחראי עליה ואני דורש לדבר איתו. הועברתי ללשכה וביקשתי לדבר עם המנהל של השירות. כמובן, כמו תמיד אצל אלוני, אמרו שהוא בפגישה ויחזרו אלי אבל כמובן שזה לא קרה.
כספי סוג הנזק :
שיספגו את הנזק שנגרם עקב הטעות שהם עשו וישלחו את המיכל הנכון פתרון נדרש :

אלוני שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה