פרטי התלונה

תלונות מלון בריזה אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מהשרות של צוות המלון, והאוכל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 18 עד 21 בספטמבר התארחנו בבית המלון. כבר ביום הראשון נתקלנו במספר בעיות, קיבלנו את החדר וראינו שהוא לא ערוך ל5 נפשות היה חסר לנו לול לתינוקת. דיווחנו ואכן לאחר שעתיים קיבלנו. בינתיים החלטנו לטבול בבריכה של המלון, אולם מהר מאוד הבנו שלא כדאי להיכנס למיים אם קר לנו, היות ואין מגבות כל הזמן אמרו לנו עוד מעט. לילדים היה קר אבל זה לא עזר לאף אחד. המציל אמר לנו להתלונן בקבלה ולא שכח להוסיף קללות בדרך שנמאס לו שכולם באים בטענות אליו. בינתיים רציתי לאכול את ארוחת הצהריים במלון, יוצאת מהמעלית כשעתיים לאחר שהגעתי למלון ביד אחת מחזיקה את העגלה וביד השנייה מחזיקה את התינוקת שלי בת 4חודשים , ואופס מחליקה קדימה על הריצפה משלולית ענקית של מיים. העגלה התהפכה וברגע האחרון מונעת את נפילת בתי על הראש . נבלמת על הברכיים והידיים. באותו הרגע צרחתי " איך לא שמים כאן שלט זהירות רצפה רטובה" מיד התגודדו סביבי מספר אנשים מצוות המלון, שניסו לעזור לי לקום, ואיש התחזוקה טוען שלא ראה שההצפה של המיים יצאה מהשרותים. רגלי כאבה ולא יכולתי ללכת או לעמוד. באותו היום יידעתי את מנהל המלון שלטענתו לא ידע בכלל במה מדובר. אף אחד מצוות המלון לא יידע אותו, אבל הוא אמר לי שייטפל בזה ויימלא דוח פציעה. עד היום אני מחכה לכך. ביום עזיבתי הוא ראה אותי בחדר האוכל התעלם ממני והלך. אני עדיין סובלת מכאבים בירך, דבר המשפיע עליי בהיותי מורה לספורט.מיותר לומר שביום השני ניסינו לקבל שוב מגבות ונאמר לנו כבר בתשע בבוקר כי אין, ואחרי שלחצנו עליהם כי לא ייתכן שאין מגבות לבריכה. אמר לנו המציל "מה אתם רוצים ממני? תתלוננו יש רק 10 מגבות בכל המלון". תלונה נוספת שאני רוצה לספר, על אופן הגשת האוכל, וגיוון המזון. האוכל הוגש בצורה מאוד לא אסטטית, לפעמים עוף שרוף,ערב אחד היה חוסר בעוף, ביצים מקולקלות,חביתה עם סימנים שרופים של הטפלון. בבקרים לא היו עגבניות רק פלפלים ומלפפון, לילדים לא היה מה לאכול. כששאל בעלי מדוע אין ארוחות ילדים כגון: ציפס ושניצל ? נאמר לו שחבל שהוא אומר עכשיו השבת כבר נכנסה. אבל בשום יום לא היה. מצאנו את עצמנו משלמים אלפי שקלים לאירוח בבית מלון, אבל למעשה לאחר יומיים התחלנו לקנות אוכל בחוץ לילדות שלנו, שלא היה להן מה לאכול.כל זה בנוסף למגבות שלא היו. אשמח אם תוכלו לטפל בתלונה זו, אנחנו למקום כזה לא נחזור, לא נהנו כי לא קיבלנו תמורה בעד הכסף שהוצאנו על הנופש, בנוסף לפציעה שנגרמה לי כתוצאה מהתרשלותם של העובדים, דבר ששינה לי את התוכניות של הנופש(שחייה, טיול רגלי וכו), וכעת בעיות בעבודה.
כספי סוג הנזק :

מלון בריזה אילת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה