|
|
|
|
|
|
קושי בהשגת מענה טלפוני אנושי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 30 יוני 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מענה אוטומטי קבוע כגון "זמני ההמתנה ארוכים מהרגיל,מקומך בתור 44!!!,"אינו מסייע להגיע לנציגי השרות בפחות מחצי שעת המתנה.כך לא ניתן לקיים עמכם תקשורת.(לביצוע תשלומים בטלפון המענה האנושי מידי). אבקש אישור לקליטת טופס הוראת קבע שנשלח אליכם לפני 5 ימים.
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|