|
|
|
|
|
|
לא הגדילו את החיבור בבית |
נושא התלונה: |
יום חמישי 05 מאי 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב אנילביץ' 56 |
כתובת: |
מחלקת לקוחות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש מאי השנה פניתי לחברת החשמל בבקשה להגדיל את חיבור החשמל הביתי לארבעים אמפר חד פאזי .
כתובת הבית : רחוב שבזי 6 בני ברק קומת קרקע .
נדרשתי לשלם 3598 ₪ וכך עשיתי . בהמשך התבקשתי להביא חשמלאי מוסמך שיתאים את חשמל הבית לדרישות ולסטנדרט שלהם וכן עשיתי ( עלה לי הון תועפות ) והגיע מבקר חברת החשמל ואישר את עבודת החשמלאי וקיבלתי תאריך גג להגדלה שהוא 18/6/16 .
מאז אני פונה מדי מס' ימים לחברת החשמל ובכל פעם זמן רב על הקב ובכל פעם מבטיחים שהטכנאי יגיע .
לפני שבועיים אכן הגיע לאחר שהגשתי תלונה לחברת החשמל והוא לאחר בדיקת לוחות החשמל הודיע שתוך 24 שעות ישוב אלי להגדלת החיבור , אך מאז נעלמו עקבותיו .
פרטי הזמנה : מס' הזמנה 83610592 . מס' חוזה 3533225 .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|