|
|
|
|
|
|
זלזול בהזמנה ושירות רע |
נושא התלונה: |
יום ראשון 20 נובמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
20 Bar Yochai street |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביקשתי מונה תעו"ז. כעבור 3 חודשים טרם סופק. אף אחד לא מתקשר לעדכן אותי בסטטוס ההזמנה. התקשרתי 4 פעמים, וכל פעם אומרים שזה "בטיפול" בלי לתת תאריך יעד או סטטוס ברור.
ביקשתי לדבר עם אחראי. 3 פעמים אמרו לי שאחראי יחזור אלי אבל לא חזר. זמן ההמתנה בטלפון ארוך.
פניות באינטרנט מסתיימות בהודעת שגיאה עם סיום הפעולה - כלומר לא ניתן לפנות דרך האינטרנט.
|
בזבוז זמן, עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אספקה מיידית של מונה תעו"ז. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|