פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אופן חיוב התשלום נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
חברת החשמל כמונופול שאינו מתחשב בלקוח מחייבת לשלם את החשבון בתשלום אחד או בשלשה ויותר כאשר החיוב המתאים לרוב הצרכנים הוא דווקא בשני תשלומים.
חברת החשמל מתרצת זאת במכשולים שמערימות חברות האשראי.
החברה מסרבת לקבל שני תשלומים שוים בהמחאות גם מצרכנים שהוכיחו במשך שנים מוסר תשלומים גבוה ללא רבב.
התשלום הדו-חודשי מהווה מעמסה כבדה.
3 תשלומים ויותר חסרי משמעות מבחינת תזרים המזומנים של משק הבית.
חברת החשמל חייבת למצוא פתרון לבעיה זו.
כספי סוג הנזק :
לאפשר לצרכן לשלם את החשבון בשני תשלומים בכרטיס אשר פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. תגובה:
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה