פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת חשמל ממושכת נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום שני ה - 25 לספטמבר הייתה הפסקת חשמל לא יזומה באזור בו אני מתגורר.
הפסקת החשמל החלה בסביבות השעה 12:30 בצהרים ונמשכה יותר מ 10 שעות רצוף.
לי בבית יש שני ילדים קטנים (אחד בן שלוש וחצי שנים ואחד בן שלושה חודשים) ומיותר לציין שהייתה לי בעיה להכין ארוחת צהרים וערב לילדים. ובנוסף שלא נדבר על הפחד של הילד הגדול בעקבות החושך המוחלט ששרר בשכונה.
לאור הדברים הללו בוצעה שיחה טלפונית אל מוקד 103 ויחס הטלפנית היה מתחת לכל ביקורת. הטענה של הטלפנית הייתה שחברת החשמל מטפלת בנושא אבל אין צפי לחזרת החשמל.

בעקבות החום והפסקת החשמל הממושכת ברצוני לציין שכל המוצרים שהיו במקרר ובמקפיא נזרקו לפח.
ובנוסף נאלצנו לצאת לאכול במסעדה בגלל חוסר החשמל (תאורה, הכנת האוכל וכו')

אבקש מכם לפצות אותי עבור כל הנזקים שקרו בעקבות הפסקת החשמל הבלתי מתוכננת.
להלן הפירוט:

1. ארוחת ערב – 78 ₪
2. מוצרים במקרר ובמקפיא – 800 ₪

אשמח עם תחזרו אליי בהקדם.
אבי כהן
חלום ראשון
ראשון לציון.

טלפון נייד 0528564065
[email protected] e-mail

תודה רבה,
אבי כהן

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי עבור הנזק הנגרם פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. תגובה:
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה