|
|
|
|
|
|
זמן המתנה בטלפון |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חיכיתי 8 דקות למענה טלפוני.
|
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמואל שץ ממונה על תלונ |
שם ותפקיד: |
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דן של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. |
תגובה: |
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דן של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. |
פתרון: |
|
|
|