|
|
|
|
|
|
הפקת חשבוניות לחיוב באיחור עם התראה לפני ניתוק |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
כל הארץ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחשבון חשמל האחרון שהופק לתושבי הארץ השונים ללקוחות פרטיים וחברות,
בתקופה שחברת חשמל היתה בעיצומים כלשהם - לא הופקו חשבונות לחיוב בזמן.
לאחר ששבו לעבוד כרגיל הפיקו חשבונות באיחור עם דרישה לתשלום מיידי והתראה לפני ניתוק עם רישום כל העלויות שיהיו כרוכות בתהליך ניתוק וחיבור מחדש.
כל מי שאני מכירה התחיל בחיפושים קדחתניים בביתו לאתר חשבונות חשמל שלא שולמו, אך כמובן שלא נמצאו כאלה.
חוצפה לשמה!!!! מדוע להלחיץ אנשים בהתראות מן הסוג הזה ? הם היו צריכים לדחות את מועדי התשלום ואפילו להתנצל.
במוקד שירות לקוחות נעננו בתשובה שאין מה לעשות, זה המצב ! ודרישה לשלם מיידית את החשבון.
אם זו לא חוצפה ?! אז מה נגיד ?!
|
הלחצה שלא לצורך |
סוג הנזק : |
לשאת בתוצאות של הפשלות שלהם, במקרה הנ"ל לדחות את מ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמואל שץ ממונה על תלונ |
שם ותפקיד: |
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום ואגף שיווק של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. |
תגובה: |
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום ואגף השיווק של חברת החשמל, לצורך הפקת לקחים מאמור בתלונה, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. |
פתרון: |
|
|
|