|
|
|
|
|
|
חברת חשמל לא לוקחת אחריות על נזק שגרמה! |
נושא התלונה: |
גינדי שגית |
שם/כינוי: |
יום חמישי 20 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
זימן 2 ת"א |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.10 יום חמישי היתה תקלה בחברת חשמל שגרמה נזק רב למוצרי החשמל בביתי. רק לאחר שבוע ימים שלחה טכנאי לבדוק את הנזקים שנגרמו.
חלק ממוצרי החשמל החליטו לתקן וחלק לא. הטיפול והזלזול הם מתחת לכל ביקורת.
ניסיתי ליצור קשר עם ראש מחלקת פניות הציבור - בשם יעקוב.
יעקוב לא עונה לטלפונים או שהוא פשוט אף פעם לא נמצא במשרדו.
במוקד ביקשתי שיחזרו אלי לאחר הפניה אך לא חזרו. מאז עברו למעלה משלושה שבועות.
אני מחכה לטלפון מאדון יעקוב כדי להסדיר את העניין, ולא אני אפנה לבית משפט כדי שהם יאמדו את הנזקים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להתקשר אלי כדי לאמוד את הנזקים ולתקן את הנדרש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|