זלזול בלקוחות פרטיים ופגיעה בכיסם הפרטי של דיירים תמימים . |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מכתבים שמגעים מחברת החשמל לא מגיעים ליעדם, בשיחות שלי אם המוקדניות הנני נתקל בזילזול וביחס קר , התראתי על בעייה של תשלום בעוד יש לנו הוראת קבע לכניסת המגורים כוועד בית הנני מצפה ליחס מחברה כחברת החשמל , בעוד אני גובה כספים מדיירים בכניסה בה אני גר בה גרים עולים חדשים שמצבם הכלכלי קשה נשלך אלייי מכתב אזהרה ממשרד משפטים שעובד בשיתוף עם חברת החשמל בו מצויין שעלייי לשלם את תשלום הצק שחזר בסך 298 ש''ח כשאני מציין למוקדנית שלא קיבלתי בעבר התראה על מכתב כלשהו שהגיע , בכניסה מתגוררים דיירים קשיי יום שמשלמים בקושי רב את תשלום החשמל לכניסה אבל משלמים בזמן עד למקרה זה שבו בפתאומיות מגיע אותו מכתב משפטי שמאיים תוך 7 ימים יחלו בעיקולים , אני שואל כאן למה ומדוע עליי לעבור כל זאת כאזרח קטן שלא יכול להיתמודד אם גוף גדול האם עליי לסבול ולשתוק ויוליכו אותי סחור סחור ללא תוצאה , הנני פונה אליכם לבקשה של עזרה בתודה קובי ...
|
עלבון ועוגמת נפש . |
סוג הנזק : |
ביטול אותו צק שחזר ותשלום רגיל של אותו חוב לחברת חשמל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|