פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החייל, המחשב והפסקת החשמל המוכחשת... נושא התלונה:
מזרחי זיו שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה אתרע מזלי, ונפלתי קורבן למעלליו של מי שנחשף במלוא ערוותו כגוף הכוחני הגדול מכולם - מונופול חברת החשמל.
מעשה שהיה, כך היה -

בצהרי 01.02.2007 , בעודי עובד על המחשב שבחדרי, אירעה בביתי (ולמיטב זכרוני בבניין כולו, לכל הפחות) הפסקת חשמל שרירותית ובלתי צפויה, אשר נמשכה דקות אחדות.
מששב הסדר על כנו, הפעלתי את המחשב ונחרדתי לגלות שכל ניסיון להפעיל את מערכת ההפעלה עלה בתוהו.
ביודעי כי האחריות אינה תקפה במקרים של "כוח עליון", ובכלל זה הפסקות חשמל, גמרתי אומר למסור את המחשב המושבת לאבחון ותיקון במעבדה בבת-ים.

ב-08.02.07 חמוש בנאיביות, רצון טוב ואמון, שלחתי מייל מנומס לנציבות תלונות הציבור של חברת החשמל, תוך תיאור המקרה ובקשה להשתתפות בעלויות התיקון,
לנוכח הנזק שהסבה הפסקת החשמל למחשב, אותו רכשתי במיטב כספי אך לפני חודשים אחדים.

ב-26.02.07 נעניתי בעילגות ועזות מצח משוועת כי חברת החשמל "בדקה את הנסיבות בהן לטענתך, נגרם הנזק למכשיר שבנדון",
"בתאריך 01/02/07 כפי שציינת בפנייתך, לא נמצאו ברשימותינו תקלות ואירועים חריגים מהסוג שעלולים (השגיאה במקור, ז.מ) היו לגרום לנזקים"
"לאור האמור לעיל לא נוכל לצערנו להיענות לבקשתך לתשלום סכום הפיצויים (בו לא נקבתי!)".

משהתקבלה התשובה המאכזבת מחברת החשמל, מסרתי את המחשב לתיקון במעבדה בבת-ים.
שעות ספורות לאחר שנמסר, טלפן אליי נציג המעבדה ובישר לי כי לוח האם של המחשב אבד לבלי שוב
ויש להחליפו בלוח חדש. עלות התיקון - 500 שקלים, סכום הגדול משמעותית ממשכורתו החודשית של חייל חובה.
בצר לי נאלצתי לשלם את מלוא הסכום.

חברת החשמל גובה מדי חודשיים מהוריי סכומים גבוהים מאוד.
חורה לי שחייל מרושש בשירות צה"ל נאלץ לשאת במלוא עלות תיקונו של מכשיר שניזוק בגין תקלה של מונופול חברת החשמל -
נודע לי על מקרים בהם חברת החשמל סירבה להשתתף/לממן את עלויות התיקון של מוצרים שניזוקו בגין הפסקות חשמל,
אולם במקרה הזה הגדילה החברה לעשות והכחישה את קיום התקלה! שערוריה! - במו עינינו נוכחנו אחי הצעיר ואני כי
החשמל פסק בפתאומיות ואגרסיביות ושב באותו אופן מתום דקות ספורות - האם חברת החשמל כופרת במציאות?!

אעריך זאת מאוד באם תפנו לחברת החשמל לשם תגובה, ואולי אף תגוללו את סיפורי במדורכם - זו בריונות מדרגה ראשונה.

תודה רבה,

זיו מזרחי
בת-ים
כספי סוג הנזק :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ - ממונה על נצ שם ותפקיד:
למר זיו מזרחי שלום, נצבות תלונות הציבור תבדוק את תלונתך שבנדון, לידעתך הנציבות מתבססת על החלטתה על מערכות ממוחשבות הקיימות בחברת החשמל ומתעדות את סוגי הפסקות החשמל מועדן ומשכן הקרטריונים לזיכוי לקוח בגין נזק שנגרם למכשיר חשמלי נקבעו ע"י הרשות לשירותים חשמל תוצאות הבדיקה יועברו בכתב ישירות אליך.- רגולטור המפקח על חברת החשמלובהתאם לכך מתקבלת החלטה בתלונה. תגובה:
למר זיו מזרחי שלום, נצבות תלונות הציבור תבדוק את תלונתך שבנדון, לידעתך הנציבות מתבססת על החלטתה על מערכות ממוחשבות הקיימות בחברת החשמל ומתעדות את סוגי הפסקות החשמל מועדן ומשכן הקרטריונים לזיכוי לקוח בגין נזק שנגרם למכשיר חשמלי נקבעו ע"י הרשות לשירותים חשמל - רגולטור המפקח על חברת החשמלובהתאם לכך מתקבלת החלטה בתלונה. תוצאות הבדיקה יועברו בכתב ישירות אליך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה