פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות שניתן לאחר המתנה של 30 דקות ב 103 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בכל הפעמים שבהם התקשרתי לשרות 103 הייתי צריך לחכות 25 דקות ויותר. מדוע? אם יש עומס מתגברים. רק בגלל שאין ברירה ללקוח ואתם מונופול השרות הוא כזה?
על חזרה למיילים בטלפון בכלל אין מה לדבר גם אם אתה מציין שיש בעיה שדורשת טיפול מיידי! התעלמות מוחלטת!
אמא שלי התיאשה לתפוס אתכם ושאלה אותי היכן נמצא המוקד בת"א שהיא תוכל לדבר שם סוף סוף עם מישהו חוץ מ"מנגינת ההמתנה".
זהו לא השירות שציפיתי לקבל ע"י חברה כל כך גדולה כמו חברת החשמל שמציגה עצמה שירותית ומתהדרת בהגינותה. ראיתי באתר הזה תלונה של לקוח בעיקבות כך שיש תשלום הקבוע. בתגובה ענה שמואל שץ שחלק זה עבור תשלום עבור מוקד 103 !!!???
זה לא שרות!!!

מחכה לתשובה לא מטיחת,
עוז
שרות מזלזל סוג הנזק :
לשים עוד נציגים או כל דרך אחרת שבה זמן ההמתנה הממוצע יהייה 5 דקות פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
דב גל-און, סגן נציב תל שם ותפקיד:
עוז שלום,
עקב מחסור זמני בנציגי שרות, וגל של אלפי פניות בקשר ליישום חוק ההנחה בחשמל
למקבלי אבטחת הכנסה, אכן חלה הרעה משמעותית בזמינות מוקד 103 ואנו מתנצלים על כך. חברת החשמל נוקטת בצעדים להכשרת נציגי שרות חדשים, אך הפתרון אינו מיידי.לקבלת שרות ניתן לפנות בפקס 1-800-200-103 , באינטרנט www.israel-electric.co.il ולהגשת תלונה בפקס 03-5678673 או גם כן דרך אתר האינטרנט.
נשמח לעמוד לשירותך
בברכה, דב גל-און, סגן נציב תלונות הציבור
תגובה:
כמפורט בתגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה