פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום דרך כרטיס אשראי נושא התלונה:
פסל מוטי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,
להוי ידוע שחשבונות החשמל מגיעים על שימוש של חודשיים,
ולראשונה רציתי לשלם את החשבון של 700 שח דרך כרטיס האשראי בתשלומים של חודשיים. התקשרתי לשרות 103 של חברת החשמל ששם המתנתי כ25 דקות, וכאשר שאלתי בכמה תשלומים אפשר נאמר לי ע"י הפקידה (שלא זוכר את שמה), או תשלום אחד או 3 עד 18 בקרדיט. לשאלתי מדוע אין 2 תשלומים אמרה שהיא לא יודעת וזה ההסכם שנחתם עם חברת החשמל לבין חברות האשראי.
האם זה הגיוני הרי חברת החשמל מתפארת שהיא באה לקראת הציבור, ואין אופציה של 2 תשלומים? הרי אני מעונין לחלק את זה לחודשיים כמו שהם גובים על חודשיים!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת לי אפשרות של תשלום לחודשיים באופן קבוע דרך כרטיס האשראי!!! פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה