פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מופקע של 9,771 ש"ח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
קיבלתי חשבון מופקע על סך 9,771 ש"ח מחברת החשמל 'התקשרתי לחברה והום טוענים שאלו הפרשים שלא תאמו את המספר המונה הקיים/ שניסיתי להבין למה הסכום כל כך גבוה הם טענו שבגלל שלא באו לבדוק את המונה אז הצטבר סכום כזה. ניסיתי להבין למה הם לא באו לבדוק ולטענתם הם יכולים עד שנה לא להגיע, אז שאלתי אותם כמה זמן הם לא היו והם טענו שכמעט שנתיים. אני המום ולא יודע איך לשלם את הסכום הזה ולא מבין למה הם לא באו שנתיים, אין לי שער שמפריע ,ואין מנעול על השעון הוא נמצא בחוץ.
וגם ההסדר שלהם מגוחך הם רוצים 12 תשלומים שזה אומר 800 שקל בערך לחודש שלא כולל את החשבונות שעוד יגיעו, אני לא מצליח להבין אם הם עשו טעות ולא באו שנתיים למה אני צריך לשלם על הטעות הזאת, בבקשה אני צריך את עזרתכם בנושא אנחנו לא יודעים מאיפה לארגן סכום שכזה .
תודה.
כספי סוג הנזק :
הנחה משמעותית ופריסת תשלומים זו לא אשמתנו פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
בתלונה אין כתובת או אמצעי אחר המאפשא זיהוי של מקום הצרכנות נשוא התלונה
הושארה הודעה במענה הקולי של הטלפון הנייד של המלין לעדכן אותנו בפרטים ההכרחיים הנ"ל בצירוף הטלפון הישיר
תגובה:
לאחר קבלתהפרטים על מקום הצרכנות נשוא התלונה, תערך בדיקה בחברת החשמל וישלח מענה למלין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה