פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצלבת מונים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים התקשרתי לראשונה והודעתי על הצלבת מונים עם הדירה שממולי (אני גרה בדירה מחולקת ל-2).

נאמר לי מחברת החשמל כי לא לשלם את החשבון בינתיים ולחכות כי נציגים של חברת החשמל יחזרו אליי על מנת לתאם מועד לבדיקת הצלבת מונים.

עבר יותר מחודש - ובתקופה הזאת טסתי לחול.

כשבועיים אחר שחזרתי נותק החשמל בדירה שממולי (שעל-פי הרישומים של חברת החמל - המונה שלה הוא שלי).

לאחר שדיברתי איתם - החשמל הוחזר אולם חוייבתי על דמי ניתוק וחיבור.

הם טוענים כי זה באשמתי - כי שהיתי בחול בזמן שהם רצו לבדוק את נכונות הצלבת המונים.


לפני כשלושה שבועות היו אצלי נציגים של חברת החשמל שבדקו את נכונות ההצלבה ומצאו כי אכן יש הצלבת מונים.

בינתיים - מאז ועד היום - אני מנסה לשלם את החשבון של המונה שלי ולא מצליחה לעשות זאת. מקבלת חשבונות שונים ומשונים עם זיכויים שונים ומשונים שלא קשורים כלל למונה שמחובר אליי.

אני מפחדת שיינתקו אותי מהחשמל.

מספר החוזה שלי:
4107344.

החשבונות אותם אני אמורה לשלם (החשבונות אותם קיבלה הבחורה שגרה בדירה שממולי שלמעשה שילמה את החשבונות שלי):
171 ש"ח
212 ש"ח
71 ש"ח
סה"כ: 454 ש"ח.

זה עבור המונה שלי!

המונה של בת-אל בילר - הדירה שממולי: 7051762

וזה המונה שהיה רשום על שמי בטעות. זה אינו המונה שלי.

תודה ויום טוב,

נועה.
כספי סוג הנזק :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי ברקר - נציבות תל שם ותפקיד:
האמור בתלונה נבדק על ידנו ובסיום הבדיקה נשיב למלינה. תגובה:
הליכי הגביה יעוכבו עד לאחר המענה למלינה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה