פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברת שם משלם בדירה שכורת-מהדייר העוזב לדייר הנכנס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב.
שמי ליאת ויצמן בעלת דירה בחולון.
הדירה היתה מושכרת כשנתיים לבחורה שעזבה ב-29.2.08
היום ביקשתי משרות הלקוחות של חברת החשמל לסגרו את החשבון שלה ולפתוח חשבון חדש לדייר הנכנס ב-1.3.08
מסתבר שהדיירת שעזבה השאירה חוב של 4 חודשים,כ-800 ש"ח.
הבוקר שוחחתי עם מילי מחברת החשמל שביקשה שאשלח העתק חוזה עם הדייר החדש ובקשה והסכמה שלו להעביר את החשבון של שמו.
עוד הוסיפה מילי שאני אצטרך לבדוק איתם אם הם קיבלו את הפקס ושיטופל מידית כי יש הוראת ניתוק חשמל להיום!
ביקשתי שהם יחזרו אליי כי קשה מאוד להשיג אותם בטלפון וזו אמרה שזה לא אפשרי.
צילמתי ופקססתי את המסמכים הנדרשים ולאחר המתנה חוזרת של מעל 20 דקות ענתה לי נציגה בשם שני
ואמרה שהיא מצטערת שהנציגה הקודמת הטעתה אותי אבל אני חייבת להגיע לחברת החשמל לשדנות את שם המשלם כי
זהו הנוהל כשלא משלמים 2 חשבונות.
שאלתי מדוע איפשרו לה לא לשלם 2 חשבונות ומדוע לא ניתקו לה את החשמל כשלא שילמה 4 חודשים.
מדוע אני צריכה לספוג את הפרוצדורה והבעיות של הדיירת שעוזבת.?
הרי לא לשם כך מעבירים את החשבונות על שם הדייר? שכשהוא עוזב החוב והבעיות עוזבות איתו.
הנציגה שני לא נתנה תשובה,פשוט שזהו הנוהל ואני סתם מתווכחת!!!!!!!!
האם נוכל לעשות משהו?
ממתינה לתשובתכם
בתודה מראש
סגירה מיידית של חשבון הדיירת העוזבת ופתיחת חשבון חדש לדייר הנכנס. פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
הרינו לאשר קבלת המכתב תגובה:
בשיחה טלפונית עם המלינה עלה כי הנושא נפתר מול מחוז דן של חברת החשמל לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה