פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוגזם ואי מתן שירות ע"י נציגת החברהtions and customer.di נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
העתק התלונה שנשלחה לחברת החשמל:
עד היום לא קבלתי מענה. היום שלחתי שוב את התלונה, מקווה לטוב.
פרטי התלונה המקורית:

זו הפעם השנייה בה אני פונה אליכם באותו העניין. מס' התלונה הראשונה הוא: 13214

קיבלתי חשבון חשמל על סך 128 ש"ח עבור חודש ימים. אולם, השהות שלי בדירה הסתכמה בשבוע ומעניין אותי לדעת איך הצטבר חוב שכזה אחרי שבוע אחד בלבד.

אודה אם תוכלו לחזור אלי בהקדם האפשרי מאחר שיש לשלם את החוב עד ה- 10 לחודש ואינני רוצה שיצטבר חוב על החשבון.

מעבר לכך, חזרה אלי נציגה מטעמכם בשם מעיין וטענה ש:

1-- היא לא מבינה את התלונה
2-- כשהסברתי בפירוט ולעומק המענה היחידי שהיה לה להעניק לי היה שהיא "לא יודעת.זה החוב"...
3-- היא לא שאלה על מוצרי חשמל הקיימים בבית ועל אופי השימוש בהם, היא לא התעננינה בהרגלי הצריכה אלא רק חזרה ואמרה שהיא "לא יודעת".
4-- כשהערתי לה על כך היא החלה לצרוח עלי.
5-- הרמתי את הקול גם אני ואמרתי לה שלא תרים עלי את הקול..
6-- שיחה הזויה לכל הדעות עבור פנייה יחסית פשוטה ולא מסובכת.
7-- בקשתי את שמה המלא והיא סרבה לתת לי אותו.
8-- בקשתי לדבר עם אחראי והיא סרבה לתת לי אותו. אמרה שהוא יחזור אלי. עד היום זה לא קרה.
9-- השיחה הסתיימה בעקבות ניתוק מצדה של מעיין, נציגת החברה שלכם!!

אני רואה את העניין הזה בחומרה רבה, בו אזרח תמים מן השורה מבקש לערוך בברור על חשבונו ונתקל בקשיים מיותרים ואטימות, בעצם חסר אונים נוכח נציגה של החברה שלא רק שלא נותנת מענה אלא צועקת ומנתקת לו בפנים.

אודה להתייחסותכם המהירה בשני העניינים האלו.

השיחה עם מעיין נערכה ביום חמישי ה-3/7 בשעה 9:38.


עוגמת נפש, עלבון, בזבוז זמן ואם לא יינתן מענה מיידי גם נזק כספי סוג הנזק :
תשובה הולמת למהות החשבון המנופח-- אולי חלה טעות??? פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
אכן ב- 1/7/08 קבלנו את פנייתך לברור חשבון. הפניה הועברה ע"י נציבות תלונות הציבור לטיפול מחוז דן. צר לנו על הטיפול כפי שעולה מפנייתך השניה. תלונתך תבדק ע"י נציבות תלונות הציבור, תוצאות הבדיקה יועברו בכתב ישירות אליך. תגובה:
אכן ב- 1/7/08 קבלנו את פנייתך לברור חשבון. הפניה הועברה ע"י נציבות תלונות הציבור לטיפול מחוז דן. צר לנו על הטיפול כפי שעולה מפנייתך השניה. תלונתך תבדק ע"י נציבות תלונות הציבור, תוצאות הבדיקה יועברו בכתב ישירות אליך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה