פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה מוגזמת לתשלום ושירות לקוי של נציגים ומנהלי חברת חשמל. מצ"ב מכתב תלונה לפניות ציבור של חברת חשמל נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
תאריך תחילת החוזה שלי הוא חודש אוקטובר 2008 בכתובת הנ"ל.
ממוצע חשבונות צריכת החשמל שלי עומד בין 300 ל500 ש"ח מדי חודשיים.חשבון אחרון שנשלח לתשלום עומד ע"ס 1505.27
ש"ח, המתייחס לחודשים מאי יוני. "קפיצה" של כמעט יותר מ1000ש"ח !!! פניתי למוקד שירות הלקוחות בבקשה לבדיקה נוספת של נתוני צריכת החשמל. התשובה הייתה "אין מה לעשות זו צריכת החשמל שלך... המונה נמצא תקין ואין שום בעיה. אם את מעוניינת בהתייחסות נוספת גשי לקבלת קהל הם מטפלים בדברים כאלה." וכן עשיתי לקחתי יום חופש במיוחד כי שעות הפעילות הם 7:30 עד 14:30אחרי בדיקה של הנציגה אישרה היא כי ככל הנראה מהנתונים יש "קפיצה" חריגה בזמן קצר של חודשים ואפילו ימים. לדבריה הייתה בדיקת מונה ב22 לחודש יולי והקריאה נרשמה על 89318 וב27 לחודש יולי (רק 5 ימים אחרי), נרשמה קריאה לסיכום דו חודשי 89701. הנציגה הציעה לבצע בדיקה. להוריד את כל המתגים בארון החשמל להמתין מספר דקות, ולראות כי השעון דומם. בזמן שהשכנים פעילים בבית. כך עשיתי וכך היה.השעון דמם. הבדיקה מיועדת לוודא כי אין "גניבת חשמל". פניתי שוב לשירות הלקוחות ושוב אותה תשובה ש"אין מה לעשות.." אחרי מאמצים רבים הגעתי למנהלת המוקד כרמית והיא העבירה ליוסי מנהל האיזור את תלונתי. אחרי מספר ימים אני יוצרת קשר עם השירות לקבל תשובה של מנהל המוקד. "אין תשובה והוא לא יכול לחזור אליך או לדבר איתך כי הוא לא מתעסק ולא מטפל בנושאים אלה". ביקשתי מנהל בכיר ושוב אותן תשובות שחוזרות על עצמן, "שאין מה לעשות.. כנראה שגונבים לך חשמל והתחברו אליך.. צריך להזמין חשמלאי ולפנות למשטרה.. וחב' חשמל לא מטפלת בזה גם לא מנהל בכיר אנחנו רק קוראים מונים ולך עשו בדיקה ב22 ונמצא תקין.. ואם נשלח לך את המונה לת"א זה יעלה לך 800שח ולא בטוח שימצא תקול.." ביינתיים אני שוב מנסה בודקת אם השעון דומם כשהשכנים בבית. והשעון אכן דומם. לעומת זאת השעון של השכנים מסתובב בקצב די מהיר.. חשוב לציין כי קיים שקע חיצוני בארון השעונים שלפני חודש חיברו אליו כבל מאריך לבנין הסמוך. לא ברור לי לאיזה צורך או שימוש. וגם אותו בדקתי. חיברתי אליו מטען בזמן שהמפסק הראשי שלי למטה והוא אכן פעל, משמע אין קשר בין השקע לשעון שלי. יצרתי קשר עם חשמלאי לעצת הנציגה. תשובתו הייתה שבתמורה ל300שח יוכל להנפיק לי דו"ח שלא בטוח שיהייה כביל ו"חבל על הכסף.." פניתי למשטרה, התשובה שלהם הייתה אנחנו צריכים שתגיעי עם מסמך מאשר של חברת חשמל בלבד שהתחברו אלייך לשעון חשמל כי אנחנו לא מתעסקים במונים ושעונים. בדיקה נוספת שלי היא עם השכנים בביניין, עם חברים ועם משפחתי היא השוואת חשבונות חשמל. עובדות נוספות חשובות הן שעד לא מזמן חלקתי את הדירה עם חבר ובחודשיים אלה אני לבד. אני אדם עובד (מעל 8 שעות מידי יום). כמעט ולא בבית וצריכת החשמל שלי היא מינימלית ביותר לעומת צריכה של שני אנשים, מהחודשים קודמים. שנים קודמות חלקתי דירה עם שותפים כאן באילת וחשבון החשמל הגבוהה ביותר שנדרשנו לשלם אי פעם היה 600שח. ובהחלט צרכנו הרבה חשמל. לסיכום, אשמח לתגובה מהירה כי עדיין לא הסדרתי תשלום ויחולו עליי הוצאות פיגור בתשלום. תודה מראש, לירון

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
אישור קבלת התלונה תגובה:
התלונה תבדק וישלח מענה למלין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה