דניה מיארה, סגן מקצועי |
שם ותפקיד: |
חברת החשמל היא אכן מונופול בייצור ואספקה של חשמל, אבל עובדה זו אין פירושה שאנחנו מתעלמים מציבור הלקוחות הגדול שלנו, המונה למעלה מ-2 מליון בתי אב. יש לנו מידע שחשוב לנו להעביר ללקוחות שלנו. מדובר במידע מתחום השירות ללקוח - שירותים חדשים שאנחנו מפתחים עבור לקוחותינו, עדכונים בנושאי שירות שונים וכד'; מידע בנושא בטיחות השימוש בחשמל שחשוב לנו לחזור ולהטמיע בתודעת הציבור (בעיקר הורים וילדים); ייעוץ לשימוש יעיל וחסכוני בחשמל וכד'. בפעילותנו הפרסומית איננו מעודדים שימוש בחשמל ואיננו מקדמים את מכירתו. השימוש בכלים של תקשורת המונים הוא שימוש מקובל בכל חברה. זהו כלי זמין, יעיל ובסופו של דבר גם זול - כאשר מדובר בצורך להעביר מידע, בעת ובעונה אחת, לציבור לקוחות בהיקפים אדירים כאלה (כ-2.3 מליון בתי אב). חברת החשמל איננה "מפרסמת את עצמה". אנחנו מקפידים למקד את הפעילות הפרסומית במסרים שחשובים ללקוחות שלנו ושיש בהם תועלת ללקוח, לכל מקרה בו יזדקק לשירות שלנו. |
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|