פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון חשמל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש ספטמבר 2008 עברנו דירה לישוב בית אריה.
כשנכנסנו לבית התבקשנו להקריא לחברת החשמל את קריאת המונה
המס' בשעון היה 351 .
לאחר כחודש ימים קיבלנו חשבון חשמל שבו מופיע שהקריאה הראשונית היתה 35
יצרנו קשר עם חברת החשמל וניסינו להסביר שמדובר בטעות.
הנציגה אמרה שתבדוק את הנושא ותחזור אלינו עם תשובה,
לאחר מס' ימים פנינו שוב ונציגה אמרה שמנהל במחלקה יבדוק את הטענה ויחזור אלינו ושוב "לא דובים ולא יער".
בפעם השלישית שפנינו מסרו שהמנהל ישמע את השיחה שבה הקראנו את מס' המונה ושוב גם הפעם אף אחד לא חזר וממש אין עם מי לדבר.
בנתיים הוראת הקבע חויבה בסכום של למעלה מ 600 ש"ח ללא הצדקה
מה עליי לעשות? למי עליי לפנות??
מדוע נציגי חברת החשמל מבטיחים לחזור עם תשובות ולא עושים זאת??
אודה על טיפולכם בתלונה
תודה מראש
לינדי אלבז
כספי סוג הנזק :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. תגובה:
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה